وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
نخست وزیر نیجر برخی خبرها در مورد حضور نیروهای واگنر در نیجر را رد کرد و گفت: «هیچ نیرویی از گروه واگنر در مرز مالی و نیجر وجود ندارد، چون گروه‌های اسلام‌گرا در آنجا هستند.»
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و همتای عراقی وی، روز دوشنبه در مرز خسروی دیدار و درباره آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی (علیه‌السلام)، تبادل نظر کردند.
منابع خبری از دیدار وزیر کشور ایران با همتای عراقی خود در گذرگاه مرزی المنذریه (خسروی) خبر دادند.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
وزیر کشور در مورد مرز‌های مشترک ایران و افغانستان، گفت: ما به حاکمان افغانستان تذکر دادیم که بیشتر باید افراد خود را توجیه و مراقبت کنند البته یگان‌های مرزی ما هم با قدرت از منافع ملی دفاع می‌کنند و اجازه تخطی در مرز‌ها را به کسی نمی‌دهند، اما آن‌ها باید رعایت کنند.
وزیر کشور عراق بازدیدی از مرز زرباطیه به عمل آورد و در جریان اوضاع این گذرگاه مهم عبور زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
احمد وحیدی وزیر کشور درباره تنش مرزی ایران و افغانستان و ارزیابی‌های صورت گرفته، گفت: این درگیری، درگیری مختصری بود و در ادامه برطرف شد و مذاکرات هم با طرف طالبانی صورت گرفت. در حال حاضر ما مشکلی نداریم و نقطه مرزی برای تردد باز بوده و در آرامش قرار دارد.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
وزیر امور خارجه در جریان سفر خود به لبنان، ظهر امروز به جنوب لبنان و مرز این کشور با فلسطین اشغالی سفر کرد.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریایی این کشور با فلسطین اشغالی پرداخت و بر جدیت کامل برای انتخاب رئیس جمهوری این کشور تاکید کرد.
وزیر کشور گفت: زمان ماندگاری زائران در مرز ایران ۲ تا ۳ ساعت و متوسط زمان ماندگاری ۲۰ دقیق بود.
برخلاف گفته وزیر کشور برگ گذرویژه در مرز صادر نمی‌شود و ساعت‌ها است که مردم سرگردان هستند و پلیس نیز پاسخگو نیست.
وزیر کشور با بیان اینکه در حال حاضر اعزام زائران از مرز‌ها روان است، گفت: مرز شلمچه با ازدحام مواجه است و زائران اتباع خارجی باید به تدریج و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دولت عراق به عتبات اعزام شوند.
چذابه - وزیر کشور با حضور در مرز چذابه از پیگیری‌ها برای حل مشکلات تردد زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
وزیر کشور در مرز مهران گفت: عراق این ظرفیت را ندارد با سرعتی که ما مسافرین را در مرز تخلیه می‌کنیم آن‌ها را به داخل کشورش منتقل کند.
وزیر کشور تاکید کرد: تا این لحظه زوار ما امکان تشرف به عراق برای زیارت را ندارند و به همین دلیل مرزها از ناحیه دولت عراق بسته شده و خواهش ما این است که زوار به مرز مراجعه نکنند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین هم از زائران خواست سفر خود را مدیریت کنند و تا یکی دو روز مانده به اربعین برگردند.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ