اردوغان این فرد را «علی بشار خطاب غزال الصمیدعی» دانست که در داعش به ابوزید یا استاد زید معروف بوده و از مهمترین سرکردگان این گروه تروریستی به شمار می‌رفته که در ترکیه دستگیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه تروریستی داعش در یک فایل صوتی بدون تاریخ از هلاکت «ابوالحسین القرشی» سرکرده این گروه، در درگیری در ادلب خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که یک سرکرده خطرناک داعش در بغداد پایتخت این کشور به دام افتاده است.
سازمان مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) مدعی هدف قرار دادن یک سرکرده ارشد گروهک تروریستی داعش در سوریه شد!
این سرکرده داعش، فارغ‌التحصیل دانشگاه پلی‌تکنیک کابل و در دولت اشرف غنی، از اعضای گارد ویژه معاون ریاست جمهوری بوده است.
دو سرکرده داعش در حمله جنگنده های عراقی در استان دیالی به هلاکت رسیدند.
در این عملیات، ابتدا به ابوحسین القریشی، سرکرده داعش اخطار تسلیم داده شد، اما پاسخی دریافت نشد. پس از آن، تیم عملیات ویژه ابتدا سپس در ورودی حیاط خلوت و دیوارهای اطراف را منفجر و وارد خانه شدند.
شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا ضمن تایید کشته شدن سرکرده داعش در سوریه، القرشی را عامل ترکیه دانست.
اردوغان در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد، «ابو حسین القریشی»، سرکرده گروه تروریستی داعش طی عملیاتی که روز شنبه توسط نیرو‌های سازمان اطلاعات این کشور در سوریه انجام شد خنثی شده است.
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز در ترکیه، اردوغان برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات مدعی شد سرکرده «داعش» در سوریه پس از مدت‌ها تعقیب و گریز توسط عوامل اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسید.
جو بوچینو، سخنگوی سنتکام اظهار کرد: فکر می‌کنیم در این حمله هوایی یکی از رهبران برجسته داعش در سوریه که طراح عملیات‌های این گروه و مسؤول برنامه‌ریزی برای حملات تروریستی در خاورمیانه و اروپا بود، کشته شد و هویت این فرد هنوز مشخص نشده است.
عبدالرئوف المهاجر (ابو ساره عراقی)، سرکرده داعش دارای تابعیت عراقی بود که در نتیجه حمله پهپادی ائتلاف آمریکایی به همراه همراهانش در ۲۴ فوریه در نزدیکی شهرک مشهد روحین در مسیر دیر حسان- قاح در شمال ادلب کشته شد.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
منابع خبری اعلام کردند که یک گروه مسلح که با نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب سوریه کار می‌کند، با نبش قبر سرکرده داعش در درعا جسد او را به نیروهای آمریکایی تحویل داده است.
خبرگزاری آناتولی ترکیه تصاویری که ادعا می شود مربوط به کشته شدن سرکرده داعش است را منتشر کرده است.
سازمان تروریستی داعش، شامگاه امروز (چهارشنبه)، کشته شدن سرکرده خود را تأیید کرد.
رسانه ها از تأیید هلاکت سرکرده گروهک داعش و تعیین جانشینی برای وی از سوی تروریست های مذکور خبر می دهند.
رسانه ها از هلاکت سرکرده گروهک داعش و تعیین سرکرده جدید خبر می دهند.
رسانه ها از هلاکت سرکرده گروهک داعش و تعیین سرکرده جدید خبر می دهند.
یگان مبارزه با تروریسم عراق از هلاکت سرکرده داعش در استان الانبار واقع در غرب این کشور خبر داد.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از دستگیری مسئول پشتیبانی لجستیکی داعش در استان نینوا خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه دو تن از سرکردگان سازمان تروریستی داعش را در استان «قرشهیر» در مرکز این کشور دستگیر کردند.
مسئولان ترکیه، ۵ سرکرده گروه تروریستی داعش که به گفته آنها درصدد انجام عملیات تروریستی در خاک این کشور بودند را بازداشت کردند.
منابع سوری از هلاکت یکی از سرکرده های برجسته داعش در جنوب این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ