قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید بر توسعه همکاری با منطقه آزاد چابهار برای لجستیک قطعات، از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
در راستای تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینه واردات، زنجیره ‌تامین گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری دو شرکت فولاد مبارکه و ورق خودرو موفق به بومی‌سازی ورق‌های مصرفی در خودرو شد.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
سه گام ایران خودرو در همکاری با زنجیره تامین/ تولید 900 هزار دستگاه خودرو در 1402
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
وزیر صنایع زیمباوه گفت: آماده همکاری با ایران در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، تولید خودرو، تولید تنباکو و به طور کلی توسعه همکاری های صنعتی و معدنی و ... هستیم.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعامل و همکاری و استفاده از زیرساخت‌های دانشی، آزمایشگاهی و فناروی بر اساس استانداردهای ایزو ۲۶۲۶۲ و ایزو ۲۱۴۳۴ با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ساپکو گفت: برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه و با توجه به بحران کمبود قطعات الکترونیک، با همت جوانان نخبه ایرانی و همکاری شرکت ساپکو، وزارت صمت و یک شرکت دانش بنیان داخلی، داخلی سازی و تولید انبوه چیپ ست های الکترونیکی حوزه خودرو محقق شد.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو اعلام کرد: با تحقق برنامه اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر سرعت گرفتن برنامه‌های توسعه‌ای دو خودروساز بزرگ، زنجیره تولید خودرو در کشور نیز متحول شده و تکامل خواهد یافت.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با تلاش‌های مستمر همکاران نمایندگی‌های کشورمان در عراق و نیز همکاری دوایر ذیربط دولت عراق، پیکرهای این عزیزان صبح امروز وارد کشور شد و به منظور طی مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیربط شده است.
سفیر ژاپن گفت: با توجه به روابط بسیار حسنه ای که خودروسازان ژاپنی با خودروسازان ایرانی داشته اند، اگر تحریم ها برداشته شوند، فرصت های جدیدی برای این همکاری ها به وجود خواهد آمد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرایط برای گسترش همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه تولید خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.
در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه همکاری با صنایع دانش‌بنیان به‌خصوص در حوزه نظامی با صنعت خودرو، سامانه کنترل هوشمند یورو پنج با حضور وزرای دفاع و صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.
وزیر صمت با اشاره به همکاری میان یک شرکت خودروسازی ایران خودرو و شرکت‌های وابسته مجموعه وزارت دفاع، گفت: با این همکاری شاهد یک جهش و موفقیت در صنعت خودرو هستیم.
حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ