در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرهانی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و درگیری در محله ۱۳ آبان شهرری، موضوع سریعاً بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف کرده و یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
جانشین فرمانده انتظامی تهران از دستگیری مامور قلابی و سارق خودرو در پایتخت خبر داد.
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار صداوسیما در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان و دستگیری عوامل مسمومیت توضیح داد.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: چند روز پیش ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در جردن قرار دعوا می‌گذارند. بعد از زد و خورد و تخریب کافه در کمتر از یک روز عوامل اصلی این دعوا شناسایی و دستگیر شدند.
لحظه دستگیری سازندگان مواد منفجره و کشف کارگاه تولید نارنجک دستی، کوکتل مولوتف و... در پوشش پایگاه بسیج در استان قم را ببینید.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۱۳ نفر در رابطه با عملیات تروریستی ایذه دستگیر شدند که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و ۱ نفر با قرار تامین آزاد شده است. اقدامات لازم برای دستگیری عاملین دیگر این جنایت ادامه دارد و دستورات لازم صادر شده است.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۱ نفر از اغتشاشگران و عوامل حمله به ماموران پلیس در آزاد راه کرج - قزوین که در روز پنجشنبه در آشوب های خیابانی صورت گرفته بود دستگیر شدند.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
تصویر تروریست شاهچراغ بعد از مجروح شدن و دستگیری توسط نیرو‌های امنیتی را ببینید.
ریاست استخبارات طالبان اعلام کرد: عبدالمالک مسئول روابط خارجی، مالی و جذب گروه خوارج (داعش) بازداشت شد. استخبارات طالبان افزود: عبدالمالک از اوکراین، آلمان و اسپانیا برای کمک مالی به گروه خوارج (داعش) پول جمع‌آوری می‌کرد و افراد را از کشور‌های یادشده به گروه داعش جذب می‌کرد. وی در یک عملیات نظامی پیچیده نیرو‌های استخبارات طالبان بازداشت شده است. محل دستگیری عبدالمالک اعلام نشده است.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز در این رابطه، گفت: اتهامات فرد مذکور مبنی بر تخریب کوه، ساخت سازه‌های سیمانی و تصرفات غیر مجاز در حریم دریا به وی تفهیم شده است.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۸ اراذل و اوباش خطرناک جنوب تهران خبر داد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ