شاهرخ بیانی می‌گوید هوادار می‌خواهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را مقابل استقلال داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی به بیان خاطره‌ای از برد ۶ بر ۰ پرسپولیس مقابل استقلال پرداخته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار بیانیه‌ای خواستار رسیدگی کمیته انضباطی به تخلفات هواداران استقلال در بازی مقابل این تیم شد.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از پایان مصاف برابر استقلال با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم در بازی با گل‌گهر باید مراقب ارسال‌ از کناره‌های حریف باشد، گفت: استقلال برای رسین به صدر دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بدشانس بود که مقابل نساجی سه امتیاز را کسب نکرد گفت: حق آبی پوشان برد بود نه تساوی!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها نباید نفت مسجد سلیمان را حریفی از پیش بازنده بدانند، گفت: استقلال بازی سختی مقابل نفت خواهد داشت و نباید به اشتباه فکر کند حریف آسانی در پیش دارد.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی ها روز بسیار خوبی را مقابل ملوان سپری کردند و به یک برد خوب دست یافتند، گفت: استقلال هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با توجه به بازی ضعیف و دور از انتظاری که استقلال مقابل تراکتور به نمایش گذاشت گفت: برخی‌ها حس می‌کنند عملکرد بازیکنان شک برانگیز شده است.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال با سرمربی پرتغالی اش خوب نیست، گفت: اشتباهات ساپینتو باعث شد استقلال مقابل تراکتور شکست خورده و به حاشیه برود.
کارشناس فوتبال با بیان این که «ریکاردو ساپینتو» با گذشت چندین ماه حضورش در استقلال هنوز ترکیب تیمش را نشناخته است، گفت: عملکرد بازیکنان مقابل تراکتور شائبه برانگیز بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد و دلیل این اتفاق را باید سرمربی تیم توضیح دهد گفت: اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، مدیران باشگاه تغییرات را اعمال کنند
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد، گفت: با شرایطی که در استقلال به وجود آمده تغییرات اساسی در سطح کادر فنی و بازیکنان الزامی است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه خط دفاع مس عملکرد خوبی داشته است گفت: مهاجمان استقلال روز سختی مقابل مدافعان مس رفسنجان خواهند داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه سبک این تیم برابر استقلال بازی تدافعی نیست، گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا مقابل استقلال نمایش خوبی از خود ارائه دهند.
شاهرخ بیانی ستاره دهه شصت استقلال این بار در قامت مربی هوادار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال ترسو بوده و مثل همیشه بازی نکرده است، از سئوالی درباره آینده اش در نساجی بر آشفت.
باشگاه استقلال طی یک بیانیه، نسبت به قضاوت موعود بنیادی‌فر، داور بازی تیمش مقابل پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر معترض شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال توانست مقابل مس کرمان دروازه اش را بسته نگه دارد گفت: اشتباهات مدافعان استقلال کمتر شده و آنها نسبت به قبل هماهنگ‌تر شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ