کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها نباید نفت مسجد سلیمان را حریفی از پیش بازنده بدانند، گفت: استقلال بازی سختی مقابل نفت خواهد داشت و نباید به اشتباه فکر کند حریف آسانی در پیش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه به دلیل ادامه درگیری‌ها در سودان، سفارت خود را از پایتخت این کشور به شهر دیگری منتقل خواهد کرد.
در پی تشدید بحران انسانی در خارطوم به دلیل ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع، کمپینی در راستای ارسال کمک‌های غذایی برای مردم محاصره شده در این شهر راه‌اندازی شده است.
خیرخواه در پاسخ به اینکه باتوجه به بالا بودن درگیری‌های مسلحانه در جنوب استان چه تدابیری در این زمینه داشته اید گفت: پیشتر با قرارداد‌هایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می‌کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی‌کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه‌های مالی که متحمل می‌شدیم دیگر قرارداد‌ها را تمدید نکردیم.
بر خلاف سناریوی خوش‌بینانه نخست، دیگر احتمال موجود در مناسبات ایران با طالبان در آینده می‌تواند مبتنی بر وقوع جنگ بزرگ میان طرفین باشد. مفروض سناریوی حاضر این است که گروه تروریستی طالبان یا به دلیل باور‌های خلافت‌محور خود یا با تحریک دست‌های خارجی، روند را به مرحله‌ای خارج از کنترل سوق می‌دهد. در نهایت وضعیت در مسیر وقوع جنگ قرار خواهد گرفت
رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۳۰۰ هزار سودانی به دلیل درگیری‌ها به کشورهای همسایه پناه برده‌اند.
عده زیادی از هواداران رئال مادرید به دلیل آنچه انفعال کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم در درگیری‌های دیدار مقابل والنسیا می‌دانند از او انتقاد کردند.
باشگاه صنعت نفت آبادان نیز به دنبال شکایت از سرمربی پرتغالی استقلال به کمیته اخلاق است.
درگیری‌های سودان که از هفته گذشته شروع شده است، زنگ خطر بین المللی را به صدا در آورده است. دلیل اهمیت سودان چیست؟ سودان نه تنها کشوری پهناور است - سومین کشور بزرگ آفریقا - بلکه در یک منطقه ناپایدار و از نظر ژئوپلیتیکی حیاتی قرار دارد. سودان در قسمت میانی رودخانه نیل قرار گرفته است. پایین دست نیل مصر و بالادست آن اتیوپی قرار دارد. هرگونه ناآرامی در سودان به احتمال زیاد فشار‌های خارطوم و قاهره به اتیوپی در مورد ترتیبات آبی رود نیل را مختل می‌کند.
وزارت‌خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای از آغاز روند تخلیه اتباع فلسطینی از سودان به دلیل تشدید درگیری‌ها و ناآرامی‌ها در این کشور خبر داد.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
برخی رسانه‌ ها دلیل آغاز درگیری‌های امروز میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان را رسانه ای کردند.
در پی افزایش تنش‌ ها در کشور خودخوانده سومالی‌لند، دست کم ۱۰۰ هزار نفر آواره شده اند.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، از دلایل درگیری‌اش با بازیکنان هلند پرده برداشت.
در درگیری‌های خیابانی در بیروت که به دلیل پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش برابر پرتغال در جام جهاتی قطر روی داده بود، ارتش لبنان ورود کرد.
لیلا میررضایی، روانشناس گفت: از جمله دلایل اصلی لذت بردن از ترس می‌توان به اطمینان از امنیت، هیجان، احساس نزدیکی به دیگران، فراموشی موقت درگیری‌ها و دغدغه‌ها، خشنودی و رضایت از خود و کنجکاوی اشاره کرد.
رئیس دانشگاه آزاد در تحلیلی نتیجه گیری کرد: دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و همینطور درگیری‌ها در سال‌های اخیر این بود که دعوا بر سر رهبری علم جهان بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد در تحلیلی نتیجه گیری کرد: دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و همینطور درگیری‌ها در سال‌های اخیر این بود که دعوا بر سر رهبری علم جهان بوده است.
پلیس برزیل در جریان یک مسابقه فوتبال، به دلیل افزایش درگیری‌ها در زمین و ایجاد اختلاف بین بازیکنان از سوی «ویرگولی»، این مدافع را مورد تعقیب قرار داد تا از زمین خارج کند؛ آنهم در شرایطی که یک اسلحه به دست داشت.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
امیر موسوی با بیان اینکه عمده دلیل درگیری‌های مرزی اخیر با افغانستان این است که طرف مقابل هنوز آن نظم و نسق مطلوب را پیدا نکرده، گفت: این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیروهای نظامی و انتظامی نیست.
امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه عمده دلیل درگیری‌های مرزی اخیر با افغانستان این است که طرف مقابل هنوز آن نظم و نسق مطلوب را پیدا نکرده، گفت: این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیرو‌های نظامی و انتظامی نیست.
مهم نیست که کشاورزان در کشور‌های ثروتمند تا چه اندازه زیرک باشند قحطی شدید در سال‌های آینده به دلیل درگیری‌های انسانی و تغییرات اقلیمی گسترش و عمیق‌تر خواهد شد. امنیت غذایی باید به بخشی از تمام توافق‌های تجاری و اقتصادی بین المللی بزرگ بین کشور‌های صنعتی گروه جی -۱۰ تبدیل شود.
مدیرعامل یک مجموعه فولادی گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ