عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال با سرمربی پرتغالی اش خوب نیست، گفت: اشتباهات ساپینتو باعث شد استقلال مقابل تراکتور شکست خورده و به حاشیه برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
بازیکن استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، به پیشنهاداتش از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی اشاره کرد و گفت: پول انتقالم به امارات ناپدید شد!
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
استقلال می توانست به جای پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد اگر فقط چند مورد از اتفاقات لیست شده در این مطلب، به سود آبی ها رقم می خورد.
وینگر بوشهری استقلال می گوید اشتباهاتی رخ داد تا مانع از قهرمانی آنها در لیگ برتر شود.
یک توپ پشت دفاع از سوی صنعت نفت، این کافی بود که بار دیگر دروازه استقلال را باز شده ببینیم و صنعت نفت به آنچه که می خواست، دست یابد.
باشگاه استقلال باتوجه به اظهار نظر یکی از کارشناسان درمورد اشتباهات داوری علیه این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به اندازه کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می‌خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.
بیژن طاهری گفت استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوری است و کارشناسان زیادی پنالتی این تیم در دربی را تأیید کرده اند.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه اشتباهات داوری در هفته های اخیر به ضرر استقلال تمام شده است گفت: پنالتی باید تکرار می شد اما داوراهمیتی به این موضوع نداد.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
استقلال ۲ - پرسپولیس ۲ : تساوی دربی با اشتباهات دو گلر ملی‌پوش!
پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم امروز اشتباهات داوری در پایین ترین سطح قرار داشته باشد و مطمئنم در این صورت استقلال می‌تواند نساجی را شکست دهد.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در بازی استقلال و فولاد فقط دو بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر، بار دیگر اعتراض خودش را نسبت به عملکرد داوری در دیدار با فولاد اعتراض کرد:
معاون استقلال: اشتباهات حاج ملک عمدی بود
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هر وقت نزدیک به صدر جدولی نزدیک می‌شویم ناداوری‌ها شروع می‌شود.
مدافع استقلال با عصبانیت از تصمیم یاسر همرنگ داور دیدار با نساجی، مدعی بود که صحنه برخورد او با بازیکن حریف پنالتی نبوده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال توانست مقابل مس کرمان دروازه اش را بسته نگه دارد گفت: اشتباهات مدافعان استقلال کمتر شده و آنها نسبت به قبل هماهنگ‌تر شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ