کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
مهاجم تازه‌وارد استقلال پس از فسخ قراردادش با آبی‌پوشان به نساجی مازندران پیوست.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مایکل اوون می‌گوید از تعویض محمد صلاح حسابی شگفت زده شده است و حق را به این بازیکن می‌دهد.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
مدافع تاجیکستانی پرسپوليس در آستانه انتقال از این تیم به مقصد جدید قرار دارد.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره معاوضه شماره ١٠ طلایی‌پوشان با یکی از بازیکنان آبی‌پوش شکل گرفته بود، سپاهانی‌ها مخالفت قطعی خود در این باره را اعلام کردند.
مذاکرات پیکان و استقلال بر سر انتقال سامان فلاح به جمع آبی‌پوشان به نتایج تازه‌ای رسیده؛ حالا شاید یک معاوضه در راه باشد.
امروز یکی از حساس ترین شهرآوردهای تاریخ برگزار می شود و شما می توانید این مسابقه را در بخش نظرات پیش بینی کنید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
خوب یا بد، سیدحسین حسینی، کاپیتان و مرد شماره یک استقلال، این روز‌ها تبدیل به متهم نامبر وان هواداران آبی‌پوش شده و آن‌ها اعتقاد دارند افت دروازه‌بان اصلی‌شان، مهم‌ترین دلیل ناکامی استقلال در این فصل است. اگرچه شاید شکستن همه کاسه کوزه‌ها بر سر سید، به دور از انصاف باشد، ولی بررسی گل‌هایی که استقلال در این فصل دریافت کرده، نشان می‌دهد هواداران چندان هم مغرضانه در این مورد اظهارنظر نمی‌کنند
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم و رفتارهای سرمربی استقلال گفت: این تیم در دیدار با مس مشکلات زیادی داشت که باید برطرف شود.
مالک جدید چلسی که از تابستان سال گذشته علاقه زیادی به خرید رونالدو داشته، حالا دوباره به فکر این انتقال بزرگ افتاده است.
عملکرد داوران در هفته‌های گذشته مورد انتقاد مدیران، کادرفنی و هواداران استقلال بوده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اعتراض آبی‌پوشان پایتخت درباره مسائل داوری بی‌مورد نبوده است.
طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در ۱۱ بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ