بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم در بازی با گل‌گهر باید مراقب ارسال‌ از کناره‌های حریف باشد، گفت: استقلال برای رسین به صدر دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
استقلال نکونام با ۶ امتیاز به بازی ۶ امتیازی رسید!
اولتراهای اینتر امروز استقبال متفاوتی از بازیکن جدید تیمشان کردند.
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص حواشی تمرین روز پنجشنبه استقلال ارائه داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه نکونام باید مراقب حاشیه‌های پرتعداد باشد، گفت: سرمربی استقلال برای رسیدن به موفقیت باید از تجربیاتش استفاده کند و اجازه ندهد اطرافش شلوغ شود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم فصل گذشته به خاطر ورود به بحران و وجود حاشیه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و جواد نکونام باید مراقب حفظ آرامش تیمش باشد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال به اعضای این تیم هشدار داد مراقب تیم فوتبال نساجی باشند، چون سال گذشته در ورزشگاه آزادی و در ضربات پنالتی بازی را به حریف واگذار کرده‌اند.
کریستوف دام در بخش مراقبت های ویژه در نیویورک بستری شد. سرمربی آلمانی مبتلا به سرطان است.
چت‌جی‌پی‌تی به‌عنوان برنامه‌ای که می‌تواند مهر پایانی بر موتور‌های جست‌وجو بزند، مورد استقبال فزاینده‌ای قرار گرفته است، اما ما باید مراقب باشیم که بیش از حد به یک ماشین اعتماد نکنیم
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
باشگاه استقلال مراتب رسمی اعتراض خود را نسبت به رای محرومیت ساپینتو در کمیته استیناف پیگیری خواهد کرد.
باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود به رای کمیته انضباطی را ثبت کرده و این موضوع را در کمیته استیناف پیگیری خواهد کرد.
اعضای کادر فنی آبی پوشان به ستاره تیم خود هشدار دادند تا در دیدار مقابل نساجی مراقب باشد.
درخشش بازیکن سابق تیم نروژی وایله در استقلال، طی دو فصل اخیر شرایط این بازیکن را به مراتب نسبت به گذشته بهتر کرده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره دیدار استقلال برابر صنعت نفت گفت: آبی‌ها حریف خطرناکی را پیش رو دارند و باید مراقب باشند برابر این تیم اشتباهات دیدار با پرسپولیس را تکرار نکنند.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر خلوت است مراقب افزایش سرعت‌ها باشید.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در روزهای اخیر و در جریان تمرینات تیم گل گهر سیرجان برنامه ویژه‌ای جهت مراقبت از یکی دو مهره خطرناک تیم استقلال را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اضافه شدن رسمی چهار بازیکن به لیست این تیم گفت: کار سرمربی امروز به مراتب دشوارتر از روزهای گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ