ملی‌پوش بوکس ایران گفت: مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد، اما با تمام توان برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل فصل قبل لیگ دسته دوم باید امروز برابر سرمربی سابقش قرار بگیرد.
قهرمانی در تورنمنت لیگز کاپ برای لیونل مسی و اینترمیامی اهمیت زیادی دارد و شاید از نظر اهمیت با موفقیت در لیگ MLS برابری کند.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اصفهان خواهد برد.
سیامک نعمتی با انگیزه‌های خاص خودش چشم انتظار بازی رودررو مقابل پرسپولیس نشسته است.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، با انگیزه بسیاری برای بازگشت قدرتمند به میادین روبرو است که یکی از آنها پس گرفتن جایگاهش از تراشتگن است.
صادق درودگر فرآیند مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنان نساجی را آغاز کرده است.
مسی به چند دلیل اینتر میامی را انتخاب کرده که یکی از آن‌ها، داشتن باشگاه خودش است، درست مثل دیوید بکام که بعد از چند سال بازی در گلکسی توانست باشگاه‌دار شود.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
دیه‌گو سیمئونه گفت که حضور انبوهی از کودکان در محل تمرین امروز اتلتیکو باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بازیکنان این تیم شده است.
آبادان- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما برای بقا در لیگ برتر به دیدار تیم گل گهر سیرجان می‌رود به همین دلیل انگیزه بیشتری برابر این تیم دارد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: انگیزه و پشتوانه ایران در کسب قدرت انگیزه الهی است و پشتوانه حرکت ملت بزرگ ایران هم همین است.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری بازی با سویا از انگیزه بالای تیمش برای رسیدن به فینال لیگ اروپا در بوداپست گفت.
تیم فوتبال مس کرمان در شرایطی به انزلی برای مصاف با ملوان سفر می‌کند، که شکست 4 بر صفر شاگردان مازیار زارع شرایط را در این تیم کاملا دگرگون کرده است.
مجتبی حسینی روی انگیزه مهاجم ازبکستانی تیمش مقابل پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده است.
دربی تمام شد و رفت. حتی خشنودی تساوی سپاهان مقابل ملوان و ماندن در صدر جدول هم تاریخ مصرف داشت.
سرمربی استقلال ملاثانی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی برابر هوادار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی وارد دیدار با این تیم خواهد شد.
مهاجم اصلی آبی ها، احتمالا برای دیدار در جام حذفی انتخاب اول ساپینتو خواهد بود.
استیون ژانگ، رئیس اینتر می‌خواهد شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از میلان انتقام بگیرند.
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
مربی تیم فوتبال هوادار با تاکید بر این که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای متوقف کردن استقلال و گرفتن امتیاز دارند گفت: متاسفانه مدیریت استقلال این تیم را گوشت قربانی کرده است.
تحلیلگر چینی می‌گوید که انگیزه فنلاند از الحاق به ناتو، تضمین امنیت خودش نبود بلکه می‌خواست با اینکار مخالفتش با روسیه را نشان دهد.
در اولین تمرین تیم ملی زیر نظر سرمربی جدید، بازیکنان با انگیزه فراوانی شرکت کردند.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور مشاور تربیتی در مدارس برای بچه‌ها لازم است، اکنون در مدارس حدود ۱۳ هزار مشاور داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ