دربی تمام شد و رفت. حتی خشنودی تساوی سپاهان مقابل ملوان و ماندن در صدر جدول هم تاریخ مصرف داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع راست پرسپولیس که دوران سربازی‌اش را در تراکتور پشت سر گذاشته، اکنون با انگیزه یک نمایش موفق در تبریز پا به این جدال خواهد گذاشت.
پنج ستاره تراکتور با انگیزه خاص و تلافی‌جویانه پای به جدال مقابل پرسپولیس خواهند گذاشت.
میلاد بدرقه می‌گوید کادر فنی آلومینیوم نکات لازم برای تقابل با پرسپولیس را به آنها گوشزد کرده است.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس از انگیزه زیادی در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان برخوردار است و کاملا مشخص است که کیفیت او نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی داشته است.
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، لحظه بالا بردن جام توسط بازیکنان منچسترسیتی را یک عامل انگیزشی بزرگ برای شاگردانش دانست.
میثم صالحی با انگیزه به تمرینات خودش ادامه خواهد داد.
بدشانسی بزرگ استقلال برای دربی ادامه مصدومیت عارف غلامی و کوین یامگا است؛ نفرات جایگزین البته انگیزه زیادی دارند.
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: انگیزه و پشتوانه ایران در کسب قدرت انگیزه الهی است و پشتوانه حرکت ملت بزرگ ایران هم همین است.
رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.
تیم ملی برزیل پس از ناکامی در قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ با انگیزه بیشتر و بازپسگیری رنکینگ یک پای به مسابقات لیگ ملتها خواهد گذاشت.
سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است شاگردانش در بازی فردا مقابل استقلال با انگیزه بالا برای نشان دادن توانایی های خود به میدان می‌روند.
راجر اشمیت از انگیزه های بالای بنفیکا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت و اینکه برای باشگاه لیسبونی این دستاوردی بزرگ خواهد بود.
مدافع میلان از انگیزه بالای خودش و تیم برای رویارویی مقابل تاتنهام گفت و اینکه هراسی از این چالش بزرگ ندارد.
لئاندرو پریرا با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش در خصوص حضور در پرسپولیس نوشت.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد فرد مهاجم با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
برد بزرگ ژاپن برابر آلمان و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین انگیزه بزرگی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داده است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان پیش از دیدار حساس این تیم مقابل نصر فردیس از حساسیت این بازی صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ