استیون ژانگ، رئیس اینتر می‌خواهد شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از میلان انتقام بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری قاتل جوان ۲۲ ساله شهریاری در کمتر از ۳۶ ساعت در اصفهان خبر داد و گفت: قاتل انگیزه قتل را بدهی مقتول و عدم بازپرداخت آن اعلام کرده است.
نائب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی بانوان ترکیب جوان با تجربه کم اما با انگیزه ای دارد که تلاش داریم با تمهیدات مختلف این مشل را رفع کنیم.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: هدف از رتبه بندی کلانتران، تقویت حرفه ای گرایی توأم با تعهد، تقویت انگیزه کاری برای رشد و تعالی و به روز رسانی دانش، اطلاعات و تخصص کلانتران است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: حدود ۷۰ درصد از جرایم سایبری با انگیزه مالی صورت می‌گیرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: انگیزه و پشتوانه ایران در کسب قدرت انگیزه الهی است و پشتوانه حرکت ملت بزرگ ایران هم همین است.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پی شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در پیامی خواستار شناسایی و پیگیری علل وقوع حادثه و انگیزه عامل یا عاملان این حادثه شد.
جبلی گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.
در چنین شرایطی، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از سوی شی جینپینگ برای دیدار از چین دعوت شد. این دعوت در فاصله کوتاهی از اعتراضات در ایران صورت گرفت. اما انگیزه شی از این دعوت چه بود؟
رئیس انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد با افزایش جامعه تحت پوشش این انجمن، لیگ یوگا هر ساله در کشور برگزار خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد.
رئیس رویداد چهارسوق با بیان اینکه برگزاری این رویداد برای افزایش انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت است، گفت: امسال در این رویداد ۱۳۰۰ نفر از فعالان امر تعلیم تربیت حضور دارند.
صبح امروز با حمله فردی مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، رئیس نیروهای محافظ سفارت جان باخت و دو نفر نیز مجروح شدند. انگیزه این فرد شخصی و خانوادگی اعلام شده است.
رئیس مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول گفت: توسعه 5G در گرو ایجاد انگیزه برای ورود صنایع به استفاده از سرویس‌های این نسل خواهد بود، در حالیکه همچنان شیب کاربری 4G به سمت B2C است.
رئیس مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول گفت: توسعه ۵G در گرو ایجاد انگیزه برای ورود صنایع به استفاده از سرویس‌های این نسل خواهد بود، در حالیکه همچنان شیب کاربری ۴G به سمت B۲C است.
رئیس موسسه تحقیقات جمعیت کشور گفت: علاوه بر قانون های محدود کننده سقط جنین، باید سیاست هایی را ابلاغ کرد که انگیزه داشتن فرزند بیشتر شود.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست‌ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند که همین ضعف مدیریت باعث می‌شود در خط دشمن حرکت کنند.
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است: افزایش قیمت در بخش پرمصرف گاز، باعث کاهش مصرف این مشترکین می‌شود و با ارائه تخفیف در بخش مشترکان عادی و درون الگوی مصرف، انگیزه کاهش مصرف را نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال از یک پلتفرم خارجی به داخلی به صورت دستوری امکانپذیر نیست و این کوچ نیازمند تسهیل گری و ایجاد انگیزه است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن کشور گفت: اینکه مخالف استیضاح وزیر صمت هستیم بدان معنا نیست که چک سفید امضا دادیم، انگیزه برای نظارت بیشتر شده و مسائل را بیشتر از قبل رصد خواهیم کرد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت نسبت به تحریم شدنش از سوی وزارت خزانه داری آمریکا واکنش نشان داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق حکمرانی مردمی باید انگیزه مشارکت مردم در حکمرانی را تقویت کنیم.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ