دیه‌گو سیمئونه گفت که حضور انبوهی از کودکان در محل تمرین امروز اتلتیکو باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بازیکنان این تیم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
بیماران مبتلا به مشکلات قلبی به دلیل شرایط حاد جسمانی خود در پیاده روی اربعین باید حتماً نکاتی را جدی بگیرند تا سلامت جسمی آنها به خطر نیفتد.
عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد موفق شود، دوره قرارگاهی و حکمرانی باید به این سمت برود که دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت آموزش عالی بپذیرند دانشکده‌های موضوعی بنیادین و دانشکده‌های موضوعی حکمرانی شکل بگیرد را بپذیرند. شک نکنید دانشجویی که تربیت می‌شود، اشتغال اش هم تأمین می‌شود و به خاطر بی‌توجهی مهاجرت نمی‌کند. چرا فرار مغز‌ها داریم؟ فکر می‌کنیم فرار مغز‌ها به این علت است که جوانان ماگرایش به غرب دارند و غرب زده هستند. دل آن‌ها با ایران است، اما ما بستر حفظ این نخبگان در جامعه را فراهم نکردیم.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
زائران مبتلا به بیماری دیابت در طول سفر باید مراقبت هایی را انجام دهند تا سلامت آنها به خطر نیفتد.
بهترین روش فعلی برای تشخیص وضعیت ویتامین دی (به شکل 25(OH)D) اندازه‌گیری میزان آن در خون است و به طور کلی افرادی که غلظت 25(OH)D در خون آنها کمتر از ۱۲ نانوگرم در میلی‌لیتر (۳۰ نانومول در لیتر) باشد، در معرض خطر کمبود ویتامین دی هستند.
حجاج مبتلا به بیماری قلبی در طول سفر باید مراقبت‌هایی را انجام دهند تا بیماری آنها تشدید نشود و سلامت آنها را به خطر نیندازد.
لکه‌های روی لب یا دهان و روی زبان، باید توسط پزشک بررسی شود. این لکه‌ها به‌ویژه در افراد سیگاری می‌تواند خطر ابتلا به سرطان دهان را برجسته کند. نگاهی به تغییرات پوستی توسط دندانپزشک معمولاً برای تصمیم‌گیری کافی است که آیا این موضوع مربوط به آفت و تبخال بی‌ضرر است یا یک تومور بدخیم.
پلیس باند آدم ربایی را که یک پزشک سرشناس تهرانی را به همراه همسرش به خاطر طمع تصرف اموال آن‌ها به قتل رسانده بودند، دستگیر کرد.
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
خطیب نماز جمعه قم معتقد است که نگاه مسئولین و حرکت آن‌ها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
یک نماینده مجلس گفت: خطر جدی اینجا است نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آنها ندارند، حقیقتا این‌گونه نیست ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بحث تحریم سپاه از سوی اتحادیه اروپایی به خاطر شکست‌هایی است که آنها از ملت ایران متحمل شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند تحریم سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که یوونتوس باید به خاطر نقض قوانین فرپلی مالی جریمه شود.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
مرور برخی از رفتارها با افراد نابینا می تواند زندگی بهتری را برای این افراد رقم بزند برخی رفتارهایی که موجب آزردگی خاطر آنها نشود و یا در جهت کمک به آنها باشد نه ایجاد مانع بیشتر.
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ