مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری بازی با سویا از انگیزه بالای تیمش برای رسیدن به فینال لیگ اروپا در بوداپست گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل فصل قبل لیگ دسته دوم باید امروز برابر سرمربی سابقش قرار بگیرد.
تیم ملی والیبال ایران در بازی آخر خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند می‌رود.
گفت و گوی اختصاصی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در خصوص گروه‌بندی این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک پاریس.
آبادان- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما برای بقا در لیگ برتر به دیدار تیم گل گهر سیرجان می‌رود به همین دلیل انگیزه بیشتری برابر این تیم دارد.
تیم فوتبال مس کرمان در شرایطی به انزلی برای مصاف با ملوان سفر می‌کند، که شکست 4 بر صفر شاگردان مازیار زارع شرایط را در این تیم کاملا دگرگون کرده است.
مجتبی حسینی روی انگیزه مهاجم ازبکستانی تیمش مقابل پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده است.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم از انگیزه بالای این تیم برای دیدار با گل‌گهر خبر داد.
مربی تیم فوتبال هوادار با تاکید بر این که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای متوقف کردن استقلال و گرفتن امتیاز دارند گفت: متاسفانه مدیریت استقلال این تیم را گوشت قربانی کرده است.
حمید مطهری می‌گوید حضور امیر قلعه‌نویی در تقابل فردای نساجی و گل‌گهر، به بازیکنانش انگیزه بالایی می‌دهد.
کریستیانو رونالدو فاش کرد که قصد خداحافظی با بازی های ملی را داشت ولی در نهایت منصرف شد.
در اولین تمرین تیم ملی زیر نظر سرمربی جدید، بازیکنان با انگیزه فراوانی شرکت کردند.
مدافع تیم جوانان ایران می‌گوید انگیزه زیادی برای شکست دادن عراق و رسیدن به موفقیت در آسیا دارند.
آبادان- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر نمی‌کنم صنعت نفت آبادان به دسته یک برود ولی وقتی اینگونه داوری انجام می‌شود، انگیزه و روحیه از بین می‌رود.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان با بیان این‌که برایش فرقی ندارد که در فینال لیگ برتر زنان با چه تیمی مسابقه دهد، گفت: بازیکنانم انگیزه بسیار زیادی برای کسب مقام قهرمانی دارند.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان گفت: روی کاغذ می‌توانیم شیلی را در مسابقات جهانی شکست دهیم.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
این حشمت مهاجرانی است که با گرمکن قدیمی آدیداس روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام جهانی 1978 نشسته و از حرص سیگار می کشد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
شکست تحقیرآمیز لیورپول برابر ناپولی واکنش‌های بسیاری را از سوی کارشناسان و ستاره‌های دنیای فوتبال به همراه داشته است.
جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل یکی از پرافتخارترین تیم‌های دنیا است و برای مسابقه با این تیم انگیزه بالایی داریم.
تیم فوتبال پیکان در یک دیدار دوستانه پر گل و دیدنی که 9 گل را در پی داشت، از سد سایپا گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ