تیم فوتبال مس کرمان در شرایطی به انزلی برای مصاف با ملوان سفر می‌کند، که شکست 4 بر صفر شاگردان مازیار زارع شرایط را در این تیم کاملا دگرگون کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگیزه بالای او برای جبران اشتباه دقایق ابتدایی کاری کرد تا یک نجات و یک گل سه امتیازی برای استقلال بزند.
آقای گل فصل قبل لیگ دسته دوم باید امروز برابر سرمربی سابقش قرار بگیرد.
قهرمانی در تورنمنت لیگز کاپ برای لیونل مسی و اینترمیامی اهمیت زیادی دارد و شاید از نظر اهمیت با موفقیت در لیگ MLS برابری کند.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اصفهان خواهد برد.
سیامک نعمتی با انگیزه‌های خاص خودش چشم انتظار بازی رودررو مقابل پرسپولیس نشسته است.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، با انگیزه بسیاری برای بازگشت قدرتمند به میادین روبرو است که یکی از آنها پس گرفتن جایگاهش از تراشتگن است.
صادق درودگر فرآیند مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنان نساجی را آغاز کرده است.
مسی به چند دلیل اینتر میامی را انتخاب کرده که یکی از آن‌ها، داشتن باشگاه خودش است، درست مثل دیوید بکام که بعد از چند سال بازی در گلکسی توانست باشگاه‌دار شود.
ایران در پی جبران شکست بازی اول و تکرار اتفاق شگفت انگیز سال گذشته لیگ ملتها مقابل لهستان است.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
عارف غلامی انگیزه زیادی برای مسابقه دربی و جبران اشتباه بازی برگشت خود دارد.
هافبک تیم هوادار مدعی است آنها با انگیزه عبور از پرسپولیس و تقابل با استقلال برای جبران شکست سنگین، در مرحله نیمه نهایی حاضر شده بودند.
آبادان- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما برای بقا در لیگ برتر به دیدار تیم گل گهر سیرجان می‌رود به همین دلیل انگیزه بیشتری برابر این تیم دارد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: انگیزه و پشتوانه ایران در کسب قدرت انگیزه الهی است و پشتوانه حرکت ملت بزرگ ایران هم همین است.
پرسپوليس بعد از شکست مقابل سپاهان اکنون با انگیزه جبران در جدال خارج از خانه مقابل مس رفسنجان سال را آغاز خواهد کرد.
مهدی ترابی در دو بازی گذشته مقابل تراکتور پنالتی خراب کرده است.
شرزود تمیروف در سومین تقابل خود با استقلال انگیزه زیادی برای شکستن طلسم گلزنی مقابل این تیم دارد.
عقیل کعبی که دوباره به تمرینات نفت مسجد سلیمان برگشته، انگیزه زیادی دارد تا نیم فصل اول را جبران کند و به ماندن تیمش در لیگ کمک کند.
گل‌محمدی می‌گوید جام حذفی برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل قابل جبران نبودن این مسابقات باید با تمرکز بالا بازی کنند.
بعد از پایان حسرت‌بار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی ایران و مهدی طارمی، این مهاجم حالا با انگیزه بیشتر و در شرایطی ایده‌آل فرصت جبران اتفاقات گذشته را دارد.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان با اشاره به تعطیلات لیگ، گفت: تیم‌ها از شرایط آمادگی خود کمی دور شدند و جبران این شرایط زمان بر خواهد بود ولی امروز مقابل مس با انگیزه بازی کردیم.
نفت MIS برای فراموش کردن باخت سنگین اخیرش کار سختی مقابل شاگردان با انگیزه ژنرال دارد.
هافبک تراکتور امیدوار است دو سال گذشته را در لیگ ۲۲ جبران کند و برای این موضوع خیلی انگیزه دارد.
هافبک تراکتور امیدوار است دو سال گذشته را در لیگ ۲۲ جبران کند و برای این موضوع خیلی انگیزه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ