اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی این روزها با انگیزه بسیار بالایی آماده حضور در فصل تازه فوتبال خود می‌شود.
مربی تیم ملی کاراته گفت: نفرات جوان تیم کومیته تیمی بسیار با انگیزه هستند و می‌تواند جا پای بزرگان کاراته ایران بگذارند.
ژوزه مورایس که تیمش تا یک قدمی قهرمانی رفته بود امسال با انگیزه بسیار بالایی سپاهان را برای حضور در لیگ برتر آماده می کند.
ملی‌پوش کاراته ایران تاکید کرد که ملی‌پوشان جوان کومیته تیمی ایران از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
پریرا حالا پس از این وقفه چند روزه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس خبر داد و نوشت: «خوشحال و آماده برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها هستم. بسیار با انگیزه، برای کمک به پرسپولیس به منظور رسیدن به دستاورد‌های بزرگ در ادامه فصل، تمام تلاشم را می‌کنم. بیا تا آخر با هم برویم.»
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
هنگامی که بدن درگیر فعالیت فیزیکی می‌شود، مغز هورمون‌هایی (از جمله دوپامین، سروتونین، اندورفین و اندوکانابینوئیدها) را آزاد می‌کند که استرس را از بین می‌برد، خلق و خو را بهبود می‌بخشد و به خواب بهتر کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش به‌صورت گروهی می‌تواند به پیوند اجتماعی و افزایش انگیزه کمک کند و احساسات خوب را در فرد به وجود آورد.
بورل گفت که اگر ایران گام دیگری در کمک نظامی خود به روسیه بردارد، انگیزه اروپا و آمریکا برای احیای توافق "بسیار کمتر خواهد بود."
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان با بیان این‌که برایش فرقی ندارد که در فینال لیگ برتر زنان با چه تیمی مسابقه دهد، گفت: بازیکنانم انگیزه بسیار زیادی برای کسب مقام قهرمانی دارند.
کار دروازه‌بان استقلال در دیدار فردا مقابل تراکتور بسیار دشوار خواهد بود.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
ایوان پریشیچ گفت که می داند فردا لیونل مسی انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به فینال جام جهانی دارد ولی تاکید کرد که کرواسی همه توانش را برابر آرژانتین خواهد گذاشت.
پدری هشدار داد که اسپانیا فردا نباید بازی را در هیچ مقطعی رها کند و 10 دقیقه بازی بد برابر مراکش تاوان سنگینی خواهد داشت.
وویژیک شزنی، گلر تیم ملی لهستان، معتقد است روبرت لواندوفسکی انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در جام جهانی دارد. او تایید کرد که این آخرین جام جهانی اش خواهد بود.
آرمین سهرابیان این روزها با انگیزه بسیار زیادی کارش را دنبال می‌کند و در مصاف با فولاد خوزستان نیز مثل همیشه یکی از بهترین نفرات تیمش بود.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد، اما با تمام توان برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.
شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که بازیکنان بسیار با روحیه کار می‌کنند و هرکدامشان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را به کارلوس کیروش نشان دهند و در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشند.
وحید هاشمیان می‌گوید اعضای تیم ملی ایران انگیزه بسیار بالایی دارند و با برقراری اتحاد، جو بسیار خوبی هم حاکم خواهد شد.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با گلایه از عدم‌ حضور هواداران این‌تیم‌ در بازی مقابل استقلال گفت: بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند.
ارسلان مطهری و پیمان بابایی انگیزه های بسیار زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال دارند‌.
ارسلان مطهری و پیمان بابایی انگیزه های بسیار زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال دارند‌.
ملی‌پوش کاراته ایران گفت، از انگیزه بسیار بالایی برای کسب مدال در مسابقات کشورهای اسلامی برخوردار است و ابراز امیدواری کرد با خوشرنگ‌ترین مدال از قونیه برگردد.
امیرحسین اسفندیار این روزها در تمرینات تیم ملی بسیار سرحال و آماده نشان می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ