آبادان- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما برای بقا در لیگ برتر به دیدار تیم گل گهر سیرجان می‌رود به همین دلیل انگیزه بیشتری برابر این تیم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جدید فولاد خوزستان انگیزه فراوانی برای زدن گل اول تیمش در دیدار با صنعت نفت دارد.
آقای گل فصل قبل لیگ دسته دوم باید امروز برابر سرمربی سابقش قرار بگیرد.
قهرمانی در تورنمنت لیگز کاپ برای لیونل مسی و اینترمیامی اهمیت زیادی دارد و شاید از نظر اهمیت با موفقیت در لیگ MLS برابری کند.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
درگذشت بازیکن جوان صنعت نفت آبادان حالا تبدیل به روحیه ای متفاوت برای هم تیمی هایش در شروع لیگ برتر شده است.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اصفهان خواهد برد.
سیامک نعمتی با انگیزه‌های خاص خودش چشم انتظار بازی رودررو مقابل پرسپولیس نشسته است.
متهم (دختر ۱۴ ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، با انگیزه بسیاری برای بازگشت قدرتمند به میادین روبرو است که یکی از آنها پس گرفتن جایگاهش از تراشتگن است.
صادق درودگر فرآیند مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنان نساجی را آغاز کرده است.
مسی به چند دلیل اینتر میامی را انتخاب کرده که یکی از آن‌ها، داشتن باشگاه خودش است، درست مثل دیوید بکام که بعد از چند سال بازی در گلکسی توانست باشگاه‌دار شود.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: انگیزه و پشتوانه ایران در کسب قدرت انگیزه الهی است و پشتوانه حرکت ملت بزرگ ایران هم همین است.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری بازی با سویا از انگیزه بالای تیمش برای رسیدن به فینال لیگ اروپا در بوداپست گفت.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
دروازه‌بان صنعت نفت آبادان می‌گوید اعضای تیمش انگیزه زیادی برای دیدار با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر دارند.
محمد سلطانی‌‌مهر می‌گوید بازیکنان ذوب آهن با انگیزه بالایی وارد پنج دیدار باقی‌مانده لیگ برتر خواهند شد تا با جایگاه بهتری فصل را به پایان برسانند.
آبادان- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر نمی‌کنم صنعت نفت آبادان به دسته یک برود ولی وقتی اینگونه داوری انجام می‌شود، انگیزه و روحیه از بین می‌رود.
عقیل کعبی که دوباره به تمرینات نفت مسجد سلیمان برگشته، انگیزه زیادی دارد تا نیم فصل اول را جبران کند و به ماندن تیمش در لیگ کمک کند.
پاسخ یک بومی آلاسکا که به مدیریت مسائل مالی قبیله خود در استفاده از سرزمین‌های غنی از نفت کمک می‌کند، این بود: «انگیزه ام دیدن موفقیت افراد به دلیل تلاش‌های من است. من به بهبود زندگی آن‌ها کمک می‌کنم. به آن‌ها امید می‌دهم.» آیا چنین شخصی را می‌توان برای پذیرفتن شغلی با درآمد بیشتر ترغیب کرد؟ بله، اما شغل جدید هم باید به همان اندازه ارزشمند باشد.
یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با اشاره به سه برابر شدن سرقت نفت سوریه توسط نیروهای آمریکایی گفت که کاخ سفید از منابع حاصل از این نفت دزدی برای نا امنی عراق استفاده می کند.
مدافع مس کرمان می‌گوید بازیکنان این تیم با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، انگیزه بالایی برای دیدار مقابل پرسپولیس دارند.
نفت MIS برای فراموش کردن باخت سنگین اخیرش کار سختی مقابل شاگردان با انگیزه ژنرال دارد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حضور تماشاگران در بازی با استقلال تهران به ما خیلی کمک کرد و در آینده با حضور آنها انگیزه ما بیشتر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ