یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات کوبنده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و مخالفت‌های ملی و مردمی در عراق با زیاده خواهی‌های آمریکا در خصوص حشدشعبی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه ۲۸ طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می‌دهد.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: صهیونیست‌ها پشت پرده اهانت به قرآن هستند و از سازمان همکاری اسلامی متعجبم که در برابر این موضوع سکوت کرده است.
در حالیکه چندی قبل، جوانان لبنانی با شجاعت خود، اقدام به جمع آوری دوربین‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز این کشور کردند، نظامیان صهیونیست شبانه این دوربین‌ها را مجدداً کار گذاشتند.
نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی با هجوم به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از مردم فلسطین را بازداشت کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی ما رشد خوبی دارد، گفت: برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور بیگانگان نیست و صهیونیست‌ها در این منطقه جایی ندارند.
شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخلیه کرده و با فلسطینیان معترض درگیر شدند.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان تاکید کرد که دوران «بزن دررو» برای دشمن صهیونیستی به پایان رسیده و اکنون آنها حتی جرأت جمع کردن چادرهای متعلق به حزب الله را در مناطق مرزی ندارند.
شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست اقدام به احداث شهرکی دیگر در اراضی شهرک دیر استیا در غرب سلفیت (کرانه باختری) کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی از کشورهای فرامنطقه‌ای و صهیونیست‌ها از تقویت روابط ایران و عربستان برآشفته هستند، چرا که آنان همیشه دنبال ایجاد اختلاف در منطقه هستند.
رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در نظر دارد تا ۴ هزار واحد مسکونی جدید را در کرانه باختری اشغالی احداث کند.
ارتش رژیم صهیونیستی از مشارکت خود در رزمایش «شیر آفریقایی» در مراکش برای نخستین بار خبر داد.
رژیم صهیونیستی به اذعان رسانه‌های عبری، هزینه‌های سنگینی را برای رهگیری موشک‌های مقاومت فلسطین متحمل می‌شود.
رژیم صهیونیستی در ادامه بمباران اماکن مسکونی و تاسیسات زیربنایی در غزه، دو مدرسه در شرق این باریکه را ویران کرد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از پاسخ دردناکی خبر دادند که در انتظار صهیونیست‌هاست.
جنگنده‌های صهیونیستی اهدافی در سوریه را هدف قرار دادند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بدانند هر عملیاتی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی و شاخه هایی که متصل به ما در منطقه هستند، داشته، همه را جواب گرفته، بدون استثنا و صهیونیست ها خودشان هم می‌دانند.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه با اشاره به شهادت ۲ مستشار نظامی سپاه در سوریه عنوان کرد: صهیونیست‌ها هم می‌دانند که در چند ساعت گذشته چه اتفاقی برایشان رخ داده و در آینده رخ خواهد داد.
سخنگوی حماس در پی شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر قدس با محکوم کردن این جنایت اعلام کرد صهیونیست‌ها به دنبال راه انداختن جنگ دینی ضد ملت و مقدسات فلسطین هستند.
رئیس مجلس با اشاره به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: دولت‌های اسلامی باید هزینه این کار را بالا ببرند تا هیچ دولت اسلامی جرأت برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها را نداشته باشد.
رئیس مجلس با اشاره به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: دولت‌های اسلامی باید هزینه این کار را بالا ببرند تا هیچ دولت اسلامی جرأت برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها را نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ