سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران اقدام پارلمان سوئد علیه سپاه پاسداران را با قوی‌ترین عبارات محکوم می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته و پرونده سرنوشت آنان همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت که پاسخهای دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: سپاه و بسیج علاوه بر آنکه جزئی از قانون اساسی کشور هستند، بخش زیادی از بدنه مردمی را پوشش می‌دهند، لذا قطعنامه پارلمان اروپا ضدمردمی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان" است.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه خصمانه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه، تلویحا از این اقدام حمایت کرد و گفت که موضع واشنگتن درباره سپاه مشخص است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.
سخنگوی سپاه با اشاره به خدمات رستم قاسمی در دور زدن تحریم ها، گفت: بایستی از سردار قاسمی به عنوان یکی از پرچمداران بزرگ خدمت‌رسانی به ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نام برد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد نظامی رسمی ایران است و قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی غیرقانونی است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
آدم از ساختمان‌هایی که در روستا‌های خوش آب و هوای ایران می‌سازند، حیرت می‌کند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ / فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بگوید / در اروپا هم بچه‌ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت‌ها و شبکه‌ها دسترسی داشته باشند
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تصویر واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی‌دهند، گفت: دشمن همه تلاش خود را به‌کار گرفته است تا افکار عمومی را مورد هجمه سازمان‌دهی شده قرار داده و امید را از جامعه بگیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ