رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.
امیر میرمنصف مدیرعامل بهمن موتور شد
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن‌پترزبورگ در روسیه شد.
امیر عابدزاده که امیدواری زیادی داشت در صورت جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک راهی این تیم شود این روزها در آستانه حضور در یکی از تیم های قدیمی انگلستان است
سرمربی تیم ملی در یک بازی خیرخواهانه در شرق تهران شرکت کرده است.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
رزمی کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
مدافع خبرساز پیکان با وجود شایعات منتشر شده فعلا در تمرینات این تیم حضور دارد.
امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر ایران با غلبه بر حریف هنگ کنگی خود قهرمان مسابقات ۶ توپ آسیا شد.
امیر سرخوش با برتری برابر رقیب هندی به مرحله نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش ۶ توپ راه یافت.
امیر سرخوش با برتری برابر رقیب هندی به مرحله نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش ۶ توپ راه یافت.
قم- رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: «امیر مهدی زاده» کاراته کا قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی در آمد.
آلباسته که فصل قبل تا یک قدمی صعود به لالیگا پیش رفت، به دنبال جذب امیر عابدزاده است.
دریادار ایرانی با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی با دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا را تماشا کنند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن حتی جرات فکر کردن به حمله به ایران را ندارد گفت: مولفه‌های قدرت و آمادگی قوای مسلح عامل بازدارندگی دشمن شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اطلاع رسانی قطره چکانی از کشف این گور‌های دسته جمعی را نشان از عمق فاجعه بشری و یادآور جنایت‌هایی ارزیابی کرد که در زمان حاکمیت ظالمانه و نژادپرستانه سفید پوستان تحت سیطره انگلیسی‌ها بر این کشور رخ داده است.
پوردستان گفت: به نظرم ما در این حادثه واقعاً خویشتن‌داری کردیم و خود من احساس می‌کردم جای آن دارد که عربستان سعودی در این فتنه‌ها از طریق نیرو‌های نیابتی و ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد یک سیلی محکمی بخورد. اما، به نظر من مسئولان ما مانند همیشه خویشتن داری کرده و بزرگواری کردند. اما، عربستان بداند که خویشتن‌داری هم بالاخره حدی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ