رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که گستره عملیات‌های جهادی در کرانه باختری رو به فزونی نهاده، مجریان آن جرأت بیشتری یافته‌اند و تل آویو نیز راه‌حلی برای مقابله یا این عملیات‌ها ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نقل از وی اعلام کرد که تل آویو هرگز با هسته‌ای شدن همسایگان خود موافقت نخواهد کرد.
معترضان صهیونیست یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود و در مقابل خانه رئیس کنست و وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
با وجود عملیات موفق یک جوان فلسطینی در تل آویو، اعتراضات برای سی و یکمین هفته خود علیه نتانیاهو برگزار شد.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای حاکمیت مراکش بر صحرای غربی را به رسمیت شناخت.
یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که بیش از ۵ ساعت طول کشیده تا ارتش رژیم صهیونیستی متوجه تخریب دوربین‌های نصب‌شده در مرز لبنان شود.
رئیس پلیس تل آویو به دلیل دخالت دولت در امور مقابله با معترضان استعفا داد.
به‌ گفته مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران به غنی‌سازی ۹۰ درصدی اورانیوم نزدیک نشده است.
منابع عبری از تصمیم دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات و عملیات های نظامی در شمال کرانه باختری خبر داد.
تحولات کرانه باختری و شدت گرفتن اقدامات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها و همچنین سیاست های ویرانگر آمریکا در جهان، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مسئولان اسرائیلی بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه قصد دارد، درگیری‌های جاری را تا روز موسوم به راهپیمایی پرچم ادامه دهد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب استقبال کرد.
ایالات متحده، امارات و هند بخشی از گروه موسوم به I۲U۲L هستند که شامل اسرائیل نیز می‌شود. این ائتلاف در اکتبر ۲۰۲۱ برای همکاری در ابتکارات مشترک در زمینه آب، انرژی، حمل‌ونقل، فضا، سلامت و امنیت غذایی ایجاد شد. مکانیزم I۲U۲ همچنین به عنوان چارچوبی برای مقابله با نفوذ چین در منطقه دیده می‌شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو همچنان به تلاش‌ها برای مقابله با هرگونه توافق هسته‌ای با ایران ادامه خواهد داد.
یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم توصیه کرد که از آمادگی تل آویو برای مقابله با ایران صحبت نکند تا دروغ هایش در این باره برملا نشود.
«اوری مسگاف»، نویسنده صهیونیستی طی مقاله ای نوشت: اسرائیل از هم گسسته و دچار انحطاط شده و در سراشیبی فروپاشی زوال قرار گرفته است.
فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مخالفت با اقدامات صهیونیست علیه فلسطینیان در جنین، مقابل دانشگاه تل آویو تجمع کردند.
منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.
در ادامه تشدید تنش های سیاسی در تل آویو، یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از شهرداران شهرهای اشغالی خواست با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و نخست وزیر آینده این رژیم همکاری نکنند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد بازدارنگی کرده است، ترس تل آویو از سید حسن نصرالله را قابل توجیه دانستند.
نتانیاهو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی برای تل آویو در مقابل حزب الله توصیف کرد و گفت: در خواب هم نمی دیدیم باید برای استخراج گاز از نصرالله اجازه بگیریم.
اخیرا بر دامنه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه افزوده شده است اما در این میان پدافند هوایی سوریه هم عملکرد مطلوبی داشته و با این حملات مقابله کرده است.
واشنگتن قرار است در مقابل امضای توافق هسته‌ای با ایران و بازگشت به برجام، امتیازات و بسته جبرانی امنیتی در اختیار تل آویو قرار بدهد و تاکید می‌کند گفتگو‌ها درخصوص این بسته هنوز رسمی نشده است، اما به محض امضای توافق هسته‌ای، این "امتیازات جبرانی" هم علنی خواهد شد.
روسیه می‌گوید که پدافند هوایی ساخت روسیه در سوریه تعدادی موشک و بمب جنگنده های صهیونیستی را سرنگون کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ