سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتبال عربستان در حال طی کردن مسیری است که پیش از این هم در چند کشور دیگر طی شده اما هیچ لیگی با چنین قدرتی پیش نرفته است.
رئیس طالبان در روز عید قربان در افغانستان اعلام کرد تحت تاثیر قدرت هیچ کشوری نیستیم و بر سر اصول اسلامی نیز با هیچ کشوری معامله نمی‌کنیم.
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه تجسم آیات قرآن است؛ یعنی افرادی در دفاع از مردم خود را کوچک می‌دانند؛ اما در برابر دشمن، شکست‌ناپذیرند و از ملامتِ ملامت‌کنندگان هم نمی‌هراسند.
درصد قابل توجهی از بیماران مرد نابارور هیچ توضیحی برای این مشکل خود ندارند. تحقیقات همچنین نشان‌دهنده روند کاهشی تولیداسپرم در مردان طی ۴۰ سال گذشته است.
معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در پیامی، گفت: مدافعان مرزهای ایران اسلامی و حرم اهل بیت (ع) نشان دادند که هیچ قدرت مادی در دنیا توان مقابله با این فرهنگ را ندارد.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: ما با قدرت پشت فدراسیون هستیم، تیم‌های خود را حفظ کرده و اضافه هم می‌کنیم.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد هیچ قدرتی نمی‌تواند ریشه انقلاب را از این خاک بکند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است هیچ کشوری به اندازه ایران به VAR نیاز ندارد.
درباره اروپا هم آنچه مشاهده می‌شود، صرفا یک نمایش قدرت است. اروپایی‌ها در تلاش هستند فشار بر ایران را تا حدی افزایش دهند که زمینه برای یک مذاکره و توافق مناسب فراهم شود. البته به نظر من عملا تا این جای کار طرف اروپایی و امریکایی تا حدود بسیار زیادی موفق بودند. آن‌ها سونامی از فشار بر ایران به راه انداختند که به جرات می‌توان گفت طی این ۴۳ سال بی‌سابقه است و ایران هیچ وقت تحت این میزان فشار نبوده است
بعد از ۶ ماه پیاده‌روی و ورزش هوازی بانوان می‌توانند وارد ورزش موازی و انجام تمرینات قدرتی شوند. ولی باید بانوان توجه کنند که در دوران شیردهی اصلا نباید به بدن فشار آورد و براساس همه مقالات علمی شیردهی هیچ منافاتی با ورزش در حد متوسط ندارد.
سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین مصر گفت که این گروه هیچ گاه به فکر انحلال و یا تبدیل خود به یک انجمن مذهبی نبوده و نیست.
عباس عبدی نوشت: سنت برای نواصولگرایان یک سکوی پرش است و هیچ تقیدی به آن ندارند. خیلی راحت همه‌چیز را قربانی کسب و حضور در قدرت می‌کنند. در یک کلام آنان هیولای فرانکنشتاین بودند که برای ترساندن اصلاح‌طلبان ساخته شدند.
حجت الاسلام رئیسی گفت: جامعیت دین به انسان این قوت را می‌دهد که در مقابل تهاجم فرهنگی و نسخه‌های ارائه شده از شرق و غرب که هیچ تناسبی با زندگی دین‌مدارانه ندارد، ایستادگی کند.
رشت- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هیچ دشمنی قدرت تعرض به جمهوری اسلامی را ندارد، گفت: آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور هستیم.
رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.
رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.
باقری خاطرنشان کرد: امروز زمین، هوا و دریا فوران قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد؛ قدرتی که توانسته دشمنان را زمین‌گیر کند. این قدرت بازدارندگی پایداری را ایجاد کرده که زمینه پیشرفت کشور و کشورهای دوست را فراهم کرده است. این را مرهون شهادت طلبی فرزندان این ملت هستیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دشمنان ملت تا زمانی که به قدرت و اقتدار ایران آگاه نشوند، از هیچ توطئه و اقدامی علیه کشور فروگذار نخواهند کرد.
قالیباف گفت: قابلیت بازدارندگی و توان دفاعی کشور ما بومی و جوشیده از فکر و توان ایرانی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از افزایش مستمر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و تقویت توان دفاعی کشور شود.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز با تجهیزات موجود چیزی از دشمن کم نداریم، وقتی این تجهیزات با ایمان پاسداران همراه می‌شود، شکست‌ناپذیر می‌شوند و هیچ قدرتی نمی‌تواند با ایمان، مقاومت کند.
وزیر ورزش و جوانان به‌همراه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر‌آفتاب، از غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو بازدید کرد.
این مردمسالاری دینی یعنی هم سالاران دینی باشند، هم مردم؛ هم رهبران متدین باشند که نه بیراهه بروند و نه راه کسی را ببندند و هم مردم متدین باشند؛ نه احتکاری باشند، نه اختلاسی باشند و نه نجومی. اگر هر دو از این نقص و عیب رهیدند، می شود مردمسالاری دینی / وجود مبارک حضرت امیر در زمان حکومتش می فرمود: «الفقه ثم المتجر» [۸]؛ مبادا احتکار، مبادا اختلاس، مبادا نجومی، چه در مسئولان چه در مردم، تا بشود مردمسالاری دینی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ