شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طلای سیاه امروز با قیمت 84.29 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. رقمی که پنچمین هفته صعودی را برای بازار این محصول رقم زد. حتی به گفته برخی کارشناسان با توجه به کاهش عرضه نفت، بازار در آینده شاهد رشد بیشتر قیمت برای طلای سیاه خواهد بود.
در جریان معاملات امروز در بازار بورس تهران شاخص کل بورس با افت بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا در نهایت به محدوده ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار واحدی برسد. فردا این کانا هم از دست می رود یا بازار صعودی خواهد شد؟
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
احتمال می رود بازار سرمایه در روز شنبه با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند اما هر خبری از طرف دولت و مجلس می تواند محرک صعود یا نزول بازار باشد.
برای چرخش و شروع دوباره رشد بازار به احتمال زیادی برگشت ناگهانی را نخواهیم داشت.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
یک کارشناس بازار سرمایه بیان نمود: اکنون بازار سهام در موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری قرار دارد و توجه به مسایل تاثیرگذار بر روند بورس می‌تواند کمکی در بهبود و رونق این بازار باشد.
بازار سرمایه روز سه شنبه همانطور که در حالت خوش بینانه انتظار می‌رفت در نیمه دوم با تقاضای بهتری مواجه شد و یک کندل مثبت را ثبت کرده و در صورت ادامه تقاضا می توان انتظار یک روند صعودی داشت.
علی فراقی گفت: پس از آن هم وقتی صحبت از اصلاح می‌شود تفاوت بسیاری با چرخش روند یا یک ریزش دارد چون فقط اصلاح‌ها لازمه از سرگیری روند حرکتی اصلی ما در بازار خواهند بود.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌های دولت برای تغییر شرایط بازار با اثر مثبت بر روند معاملات بورس همراه بوده است، گفت: اگر ابهامات مرتبط با بورس برطرف شود، می‌توان در انتظار تداوم رشد شاخص بورس بود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس امروز/ رشد بازار سرمایه ادامه‌دار خواهد بود؟، تحلیل زاگرس امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | زاگرس صعودی می شود؟، اخبار مهم کدال چیست؟، اخباری که می تواند بر روند بورس تاثیر بگذارد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، دلیل توقف نماد سپرده چیست؟، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان بورس و وزارت اقتصاد باید قبل از ایجاد جو هیجانی ریزشی در بازار سرمایه به حمایت این بازار پرداخته تا شاهد ریزش به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نباشیم.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری حاکی از ثبات نسبی قیمت اکثر کالاها و رکود در بازار آنهاست اما قیمت مرغ و تخم مرغ که در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته بر این مدارپیش می رود.
بورس تهران بر خلاف روند صعودی معاملات دیروز، امروز با غلبه عرضه بر تقاضای سهام همسو با واگذار شدن صف خریدهای ناپایدار در سهم‌های شاخص ساز بازار مواجه بود.
سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.
مهدی رجب زاده سرمربی جدید تیم فجر سپاسی شیراز به خرید های خود ادامه میدهد.
وزیر ورزش و جوانان به گرفتن کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص تاثیر اظهاراتش درباره پرونده ویلموتس روی انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران در پی صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جهان شامل پاداش ارزی و ریالی شد.
اعلام خبر کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در حمله هوایی آمریکا در کابل افغانستان، گمانه زنی ها درباره جانشین وی افزایش داده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هنگام آغاز اجرای طرح دارویار تمامی مردم کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و همچنین بیش از ۹ هزار قلم داروی تولید داخل قیمت گذاری شد.
موتو X30 پرو و ریزر ۲۰۲۲ هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهند بود.
محققین ثابت کردند که گلکسی واچ ۴ می‌توان میزان اشباع اکسیژن خون را در خواب به طور دقیق اندازه گیری کند. این قابلیت به کاهش هزینه‌های پزشکی بیماران کمک خواهد کرد.
فارغ از مشکلاتی که فاجعه مشهد برای فوتبال ایران به بار آورد و در چند گزارش به آن پرداخته شده، این مورد آخر که عنوان شده «ضرورت»‌ی برای حضور زنان در ورزشگاه نیست، محل بحث است. واقعیت این است که فیفا از یک سو و کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی دیگر، بار‌ها به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده‌اند باید زمینه حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فراهم شود. حال اگر این مورد ضرورتی ندارد، چه احتیاجی است که هر‌از‌گاهی نامه‌ای از سوئیس برای رعایت حقوق زنان جهت حضور در ورزشگاه‌ها فرستاده شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ