بازار سرمایه روز سه شنبه همانطور که در حالت خوش بینانه انتظار می‌رفت در نیمه دوم با تقاضای بهتری مواجه شد و یک کندل مثبت را ثبت کرده و در صورت ادامه تقاضا می توان انتظار یک روند صعودی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۶ هزار و ۸۵۳ واحد افت کرد و شاخص کل به فاصله ۸ هزار واحدی سقوط به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسید. آیا فردا به این کانال نزول خواهد کرد یا تغییر مسیر می‌دهد؟
در دو روز اخیر بورس به صورت سنگینی سقوط کرده است و بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا اتفاقات سال ۹۹ در حال وقوع است؟ در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که دلیل ریزش بورس ۱۴۰۲ مشابه بورس ۱۳۹۹ است؟
در معاملات روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد -معادل ۶۲ صدم درصد- نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد بالا آمد. آیا روند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار خواهد بود؟
شاخص بورس تهران امروز در نیمه دوم رخ بازی را تغییر داد و نقشه بازار به رنگ سرخ درآمد و شاخص با افت ۲۲ هزار واحدی همراه شد، آیا این نزول شاخص در آخرین روز هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
بورس امروز برخلاف روز گذشته مسیری صعودی را در پیش گرفت با بازدهی مثبت همراه شد اما نتوانست قدرت بالایی را از خود به نمایش بگذارد و بار دیگر به مرز ۱.۸ میلیون واحدی نزدیک شد. آیا بازار سهام به زودی دو میلیون واحد را خواهد دید؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹ هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی باقی بماند. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل می‌تواند به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی برسد؟
افت ارزش معاملات خرد به زیر ۵ هزار میلیارد تومان در هر روز، یکی از نشانه‌های بازگشت رکود به بورس است، اما در این میان دو دلیل وجود دارد که رشد بازار سرمایه را باید ببینیم.
شاخص کل بورس طی روز جاری با کاهش حدود ۱۲ هزار واحدی تقریبا به ۶۰۰ ،۱ هزار واحد رسید تا بیم سقوط آن به کانال ۵۰۰ ،۱ هزار واحد تقویت شود. آیا فردا شاخص کل به این کانال سقوط خواهد کرد؟
امروز سه‌شنبه بیستم دی ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۲۸۴ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۹۰ واحد بالا آمد. بدین ترتیب شاخص برای چهارمین روز متوالی صعود کرد. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی نیز بازار صعودی خواهد بود یا سهامداران به فروش سهام خود می پردازند و باعث قرمزپوشی بازار می شوند؟
بورس روز شنبه پرتقاضا بود و با رشد ۱۸ هزار ۹۳۹ واحدی، به سطح یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد رسید. فردا بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ آیا صعودی است یا نزولی؟
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه را تصویب کرد. بر این اساس آیا فردا بانک‌ها و بورس تعطیل است؟
شاخص کل بورس پس از ۱۱ روز صعود متوالی بالاخره یک روز منفی را تجربه کرد و در جریان معاملات روز یکشنبه کاهش حدود ۷ هزار واحدی را ثبت کرد. امروز بورس چگونه خواهد بود؟ آیا دوران صعود شاخص کل به پایان رسید؟
شاخص کل بورس تهران در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر رشد کرد و طی روز چهارشنبه ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و شاخص هم‌وزن نیز بازدهی مثبت ۰.۱۹ درصدی را به ثبت رساند تا روند صعودی بازار تداوم یابد. آیا امروز شنبه ۱۴ آبان ماه نیز این روند ادامه دار است؟
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز کاری هفته گذشته معادل یک میلیون و ۳۱۹ هزار واحدی بود و این هفته به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید و توانست افت ۰٫۶۸ درصدی را ثبت کند. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بورس می‌توان امیدوار بود؟
متاسفانه شرایط اقتصادی چه در سطح بین المللی و چه در سطح داخلی پیچیده شده است و شرایط به گونه ای پیش رفته است که در سطح داخلی هر روز شاهد یک چالش جدید برای بورس هستیم. مجتبی دیبا از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داد که آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست به روند صعودی چندروز گذشته خود ادامه دهد و شاخص کل بورس در نهایت با یک افزایش ۰.۴۷ درصدی به کار خود پایان دهد. اما بازار بورس شنبه چه خواهد شد؟ آیا این روند مثبت و متعادل ادامه دار خواهد بود؟
۴ روزی است که پاییز ۱۴۰۱ از راه رسیده است و شاهد دو روز معاملات بورس در این فصل از سال بوده ایم. در گفتگو با احمد اشتیاقی از کارشناسان بازار سرمایه به بررسی بورس در پاییز ۱۴۰۱ پرداخته ایم. آیا بورس در این فصل صعودی می‌شود؟
شاخص کل پس از ۶ روز متوالی کاهش و افت حدود ۶۵ هزار واحدی، در معاملات روز دوشنبه توانست افزایش حدود ۶٬۲۰۰ واحدی را ثبت کند و رنگ سبز به تابلو بورس بازگشت. آیا این روند امروز ۴ شنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ