وزیر ورزش و جوانان به گرفتن کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص تاثیر اظهاراتش درباره پرونده ویلموتس روی انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک به اتفاقات عجیب فدراسیون ژیمناستیک که به لغو اعزام های این فدراسیون منجر شده، ورود کرد.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
با وجود گذشت دو هفته از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، نتیجه این انتخابات هنوز توسط کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) تایید نشده است.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی نداشت.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی نداشت.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی با ابراز رضایت از روند مجمع انتخاباتی کمیته گفت: انتخابات واقعا دموکراتیک بود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
فردا انتخابات کمیته المپیک بعداز ۶ماه حاشیه
زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
رئیس فدراسیون جودو از حضور در انتخابات پست ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات این کمیته کنار رفت.
مجمع کمیته ملی المپیک با وجود مشکلات ایجاد شده در رابطه با اعضای المپیکی و غیرالمپیکی می‌تواند در موعد مقرر برگزار شود اگر وزیر ورزش و رئیس این کمیته از رای دادن انصراف دهند!
انتخابات کمیته المپیک و واکنش صالحی‌امیری به تعویق و ثبت‌نام خودش
لیست نهایی نامزدهای انتخابات کمیته المپیک؛ پایان ثبت‌نام
رئیس فدراسیون سه‌گانه امروز برای انتخابات کمیته ملی المپیک نامزد شد.
معاون پیشین توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به هر دلیلی خساراتی را به دنبال خواهد داشت.
در حال حاضر تعداد اعضای المپیکی و غیرالمپیکی مجمع انتخاباتی کمیته المپیک برابر است و این احتمال وجود دارد که انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود.
دولت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت امدادرسانی به مردم عزیز و زلزله ‌زده استان هرمزگان را در دستور کار قرار داده است.
تیم‌های منتخب فن‌چالش طراحی و ساخت ماهواره‌های مکعبی که با راه یافتن به دور دوم این فن‌چالش، وارد عرصه ماهواره‌های پروازی شدند در رویداد کیوبِست مورد تقدیر همراه اول به عنوان حامی، قرار گرفتند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: امروز دستور راه‌اندازی و تزریق گاز به صدها ماشین سانتریفیوژ صادر شده است.
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.
پنج خبره ورزشی انتخابات کمیته المپیک معرفی شدند
چرا وقتی این پنج نفر در لیست 10 نفره خبرگان ورزشی بودند, در رأی‌گیری نیز حضور داشتند و به این ترتیب حق سایر گزینه‌ها برای کسب رأی تضییع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ