شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضربه آزاد استثنایی لئو مسی در دقیقه ۴+۹۰ را ببینید.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: در حوزه ارتقا، سال گذشته ۱۱۱۳ مگاوات توانستیم ارتقا دهیم و در سال جاری ۴۹۰ مگاوات در پیک اضافه کنیم.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان گلپایگان از اصلاح و تعدیل ۴۹۰ پروانه‌ چاه کشاورزی در این شهرستان خبرداد.
آمار تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۹ هزار و ۴۹۰ نفر گزارش شده، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۶ هزار و ۷۷۸ نفر بود، ۱۶.۲ درصد بیشتر شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۴۹۰ فقره تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۲۹۸ هکتار در فروردین‌ماه امسال خبر داد.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۴۹۰ گواهی حمل صادرات فرآورده‌های خام دامی به ۳۴ کشور صادر شد و ارزش صادراتی این محصولات به ۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار رسید.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۴۹۰ شرکت دانش بنیان در مسیر رونق بخش دارو و درمان پیشرفته گام برداشتند.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: : متأسفانه امسال بالغ بر ۴۹۰ فقره تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه‌های شهر تهران رخ داد.
سریع ترین کوادکوپتر جهان رکورد خود را در گینس ثبت کرد. این پهپاد که ساختار خاصی دارد با ۴۹۰ گرم وزن رکورد سرعت ۳۶۰.۵۰۳ کیلومتر برساعت را ثبت کرد.
بدون شک مهم‌ترین مزیت سدان لوکس چانگان لامور نسبت به آریزو ۸ در بازار، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر چری آریزو ۸ را بین ۱۵ هزار و ۳۹۱ دلار تا ۱۸ هزار و ۷۳۴ دلار معادل ۶۱۰ تا ۷۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رساند. اما این قیمت برای چانگان لامور به حدود ۱۲ هزار و ۳۵۴ دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می‌رسد.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
ماه گذشته ساخت کلان شهر Mirror Line به طول ۱۲۰ کیلومتر و ارتفاع ۴۹۰ متر و ظرفیت ۵ میلیون نفر در شمال غربی عربستان آغاز شد. مغز متفکر این پروژه جاه طلبانه یک تریلیون دلاری، ولیعهد سعودی محمد بن سلمان آل سعود است.
مسئولان رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته ۴۹۰ فلسطینی را در سراسر اراضی اشغالی فلسطین بازداشت کردند.
بلینکن گفت: مطمئناً اوکراینی‌ها نمی‌توانند پاسخ دهند، مبادا حادثه وحشتناکی در مورد نیروگاه هسته‌ای رخ دهد. اقدامات روسیه فراتر از استفاده از "سپر انسانی" است و می‌توان آن را "سپر هسته‌ای" نامید.
هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اصلاح حاکمیت شرکتی در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ