کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌های دولت برای تغییر شرایط بازار با اثر مثبت بر روند معاملات بورس همراه بوده است، گفت: اگر ابهامات مرتبط با بورس برطرف شود، می‌توان در انتظار تداوم رشد شاخص بورس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با اینکه نیمه اول را با افت به پایان برد؛ اما کمی در نیمه دوم اوضاع متفاوت‌تر شد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ نزولی یا صعودی؟
شاخص کل تا اواسط بازار روز جاری در مسیری صعودی حرکت کرد اما به مرور بر فشار عرضه‌ها افزوده شد و این موضوع می‌تواند تا حدی بر شروع معاملات بورس امروز نیز اثرگذار باشد. امروز بازار چگونه خواهد بود؟
بورس تهران پس از ثبت دو هفته کاهشی، هفته گذشته توانست بازدهی مثبت و متعادلی را با صعودی نزدیک به ۲ درصدی برای شاخص کل تجربه کند. این هفته بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس تهران ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد بالا آمد و نماد‌های کگل، رمپنا و خودرو بزرگان سبز بازار بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. فردا دوشنبه بازار چگونه خواهد بود؟ همچنان مسیر صعودی ادامه دارد؟
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
نماگر‌های سهام امروز نیز به صعود ادامه دادند، اما در نیمه دوم بازار عرضه‌ها کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شد؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
در جریان معاملات امروز شاخص کل هموزن نسبت به شاخص کل بورس بازدهی ۸ برابری داشت.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۰۹۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
بورس تهران امروز به روند صعودی خود ادامه داد و شاخص کل بورس طی روز جاری با رشد ۰.۷۱ درصدی همراه شد و در سمت مقابل شاخص هم‌وزن با ثبت عملکردی بهتر، افزایش ۰.۸ درصدی را به ثبت رساند. فردا بورس چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس امروز صعود و نزول داشت و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را مجددا فتح کرد و متاسفانه آن را از داست داد و با افت ۱۹۳۱ واحد به کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحدی رسید. بازار سرمایه فردا در آخرین روز معاملاتی هفته چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۵۱۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه نسبت به روز کاری قبل ۳ هزار و ۱۴۹ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. بورس امروز شنبه ۲۸ آبان ماه چگونه خواهد بود؟ صعود یا نزول؟
شاخص کل بورس پس از ۱۱ روز صعود متوالی بالاخره یک روز منفی را تجربه کرد و در جریان معاملات روز یکشنبه کاهش حدود ۷ هزار واحدی را ثبت کرد. امروز بورس چگونه خواهد بود؟ آیا دوران صعود شاخص کل به پایان رسید؟
روز شنبه ۳۰ مهر ماه بورس که در ابتدا روندی مثبت را پیش گرفته بود، نتوانست در مدار صعودی باقی بماند و بار دیگر افزایش عرضه‌ها در نیمه معاملات، بیش از نیمی از نمادها را به محدوده منفی هدایت کرد و شاخص کل بورس روند نزولی گرفت و در مقابل شاخص هم‌وزن روند صعودی داشت. با وجود این روند معاملات امروز بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۳۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس فردا| شاخص به روند صعودی ادامه می‌دهد؟، بلاتکلیقی در بازار سکه و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه، مجمع فولاد ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه فولاد تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بعضی وقت‌ها مسائل روحی روانی می‌تواند کیفیت یک بازیکن را نابود کند. نمونه زنده می‌خواهید؟ به فصل اول حضور مسی در پاریس نگاه کنید که چطور تغییر مکان فوتبال او را تقلیل داد.
وزیر امور خارجه، رفراندوم بین ساکنین اصیل فلسطین را راهی برای احقاق حقوق فلسطینیان دانست و گفت: این یک راهکار دیپلماسی و منطقی است که رژیم صهیونیستی از آن‌جایی نخواهد کرد.
سهام عدالت در جریان داد و ستد‌های امروز توانست ارزش خود را حفظ کند. در روزی که شاخص کل بورس تنها ۰.۲۴ درصد رشد کرد، ارزش سهام عدالت نیز ۰.۲۸ درصد رشد را تجربه کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه احیای برجام و تحریم نفتی روسیه را برای صنایع و کلیت بازار سرمایه مثبت ارزیابی کرد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
بلاتکلیفی واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ