«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت عصر چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی تهران به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد هیچ سامانه‌ای برای ارسال تصاویر هنجار شکنانه مردم فعال نگردیده است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر پلمب یا توقیف‌هایی صورت پذیرفته است بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون دستوری مبنی بر پلمب اماکن صادر نکرده‌ایم.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
مشاور و سخنگوی سازمان فضایی ایران تصاویر ماهواره ای از روند آبگیری سد چمشیر را منتشر کرد.
سخنگوی سازمان فضایی ایران آخرین وضعیت سد کرج از دید تصاویر ماهواره‌ای را اعلام کرد.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
«خالد زدران» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در پی انفجار یک بمب مغناطیسی چسبیده به یک خودرو در حوزه استحفاظی ناحیه دوم شهر کابل انفجاری رخ داد، اما در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است.
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان به تازگی تصویری از یک خودروی مدرن و اسپورت در یک خیابان برف گرفته را در حساب توییترش منتشر کرده است. در نگاه اول شاید تصور کنید که او یک مدیر علاقه‌مند به خودرو‌های اسپورت است، اما او در واقع قصد داشت یکی از تولیدات داخلی افغانستان را تبلیغ کند.
سخنگوی سازمان فضایی ایران از عملیاتی شدن کامل ماهواره خیام تا ۲ هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون تصاویر رنگی و بسیار با کیفیتی از مناطق مختلف کشورمان از ماهواره خیام دریافت کرده‌ایم.
سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی، از ورود نخستین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی از ورود اولین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه بدلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، دوشنبه ۲ آبان برای سخنرانی و گفت‌وگو با دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر حضور یافت. در حاشیه این مراسم تعدادی دانشجو در صحبت‌های سخنگوی دولت اخلال ایجاد کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه از خانه بیماران پروانه‌ای بازدید کرد. در این بازدید سید حمیدرضا هاشمی مدیرعامل خانه بیماران پروانه‌ای «ای بی»، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از خانواده‌های بیماران پروانه‌ای حضور داشتند.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و، چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اسناد مالکیت جزیره تنب بزرگ، جزیره تنب کوچک و جزیره ابوموسی به نام دولت صادر شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ