تصاویری از رامین رضاییان در قفس یک ببر منتشر شده است که می‌توانید که دراین فیلم ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
بازماندگانی که به کوه‌های اطراف تهران پناه برده‌اند و منظرۀ شهر که در آتش و ویرانی است، به اضافۀ حضور ترسناک و رازآلود سفینه‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب. این تصویری است که هوش مصنوعی از حملۀ موجودات فضایی به تهران ساخته است!
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال که «کدام حیوانات اجازه حضور در کشتی نوح (ع) را نداشتند» تصاویری ترسناک و عجیب از حیوانات نفرین شده ترسیم کرده است.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
رامین رضاییان تصاویر عجیبی را از خودش در تعطیلات منتشر شده؛ او با حضور یک باغ وحش در قفس ببر و فیل‌ حضور یافت.
تصویر زوجی با لباس عروس در نمایشگاه اکسپو در تهران سوژه فضای مجازی شده است.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
در حالی که حواشی حضور زنان کم‌حجاب و مردان کراواتی از پارلمان ارمنستان در جلسه اخیر مجلس همچنان خبرساز است، انتشار تصاویر جدید در خبرگزاری ایرنا از واکنش عجیب برخی نمایندگان به حضور این افراد در مجلس در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند / خبرآنلاین
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
هالک، ستاره سابق تیم ملی برزیل، تصاویری از کاهش وزن عجیبش در جریان 90 دقیقه حضور در میدان خبر داده است.
جورجینا رودریگس، با حضور در کشور عربستان بیش از هر زمان دیگری مورد توجه زنان عرب قرار گرفته است.
نکته عجیب، اما غیبت لوکادیا در این عکس است و به نظر می‌رسد او در کنار خانواده‌اش حضور ندارد. این درحالی است که گفته می‌شد لوکادیا به بهانه بیماری همسرش تهران را ترک کرده است!
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
تصاویر هوایی از شکوه حضور ایرانیان ضد استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بدون در‌نظر‌گرفتن کم‌لطفی مسئولان صداوسیما به حضور تماشاگران زن در این بازی که خیلی مختصر به قاب تصویر درآمدند، شیوه فیلم‌برداری این مسابقه هم دوباره جنجالی شد. بازی با مس کرمان که دومین دیدار خانگی استقلال در این فصل محسوب می‌شد، دومین دیدار این تیم پرهوادار بود که با انتخاب زاویه عجیب دوربین توسط کارگردان تلویزیون به نمایش گذاشته شد.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ