کرمانشاه- رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه گفت: اشتغال مهم ترین مسئله ورزشکاران معلول کرمانشاهی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک‌ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش ی
وزیر کار گفت: بخش اعظمی از درآمد چینی ها مربوط به اشتغال خانگی است که کم هزینه ترین اشتغال زایی به شمار می‌رود.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند، ۲۳ درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می‌شود.
بیرجند- اشتغال و مناسب سازی معابر امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های معلولین تبدیل شده است و آنان معتقدند قوانین این حوزه به صورت دقیق اجرایی نمی شود.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای بیش از ۳ هزار نفر در زمینه صنایع دستی ایجاد اشتغال شده است.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
وزیر کار در دیدار کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارتخانه با رهبری، مهم‌ترین دستاوردها و راهبردهای در دست اجرا را برای توسعه اشتغال و تحقق رفاه اجتماعی در کشور تبیین کرد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و تأمین مسکن را از اولویت‌های بنیاد و مهمترین مسائل ایثارگران دانست و گفت: ضریب بیکاری ایثارگران 2 برابر بیکاری در
بانک‌های ایران به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان مدیریت مالی و اعتباری منابع کشور همواره نقشی به‌سزا در پیشبرد سیاست‌های توسعه‌محور دولت‌ها بر عهده داشته‌اند. در سال‌های اخیر با توجه به تعیین شعار عمدتا اقتصادی از سوی رهبرمعظم انقلاب این نقش‌آفرینی نمودی بیشتر از گذشته داشته است. به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک‌های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تورم همچنان مهم‌ترین نگرانی شرکت‌های انگلیسی است و در سایه پیش‌بینی رشد منفی اقتصادی شرکت‌ها استخدام نیرو را کاهش داده‌اند.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
در سالیان اخیر راه‌اندازی کسب‌وکارهای خرد و خانگی و تاثیر و نقش‌ آن در سرانه درآمد خانواده‌ها و درآمد ناخالص ملی به یکی از مباحث مهم در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌ تبدیل شده است.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
احمد بخارایی گفت: بعد اقتصادی اعتراضات یک واقعیت مهم است و اگر اشتغال و درآمدی وجود داشت، حدود نیمی از افرادی که در حال حاضر با این شدت و حدت فریاد می‌زنند و خشمگین هستند، شاید در این اعتراض‌ها حضور کم‌رنگ‌تری داشتند.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
معاونت زنان و خانواده، رفع موانع از مسیر دریافت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار به ویژه در گروههای کم برخوردار را به عنوان یکی از دغدغه های مهم در دستور کار قرار داده است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: ظرفیت ایران جهت ایجاد تجارت گاز در منطقه و تبدیل شدن به قطب اصلی تجارت گاز منطقه با سوآپ گاز مازاد روسیه را دارد. سواپ گازی هم امنیت آفرین و هم اشتغال آفرین است. این نکته بسیار مهم است که ایران از شرایط فعلی حداکثر استفاده را برای تجارت گاز و ارزآوری باید داشته باشد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: جلوگیری از انحراف منابع و هدایت بهینه به سمت تولید و اشتغال در بانک صادرات ایران به عنوان یک مسئولیت مهم مورد پیگیری است و تعیین تکلیف مطالبات نقش مهمی در ارتقای توان تسهیلات‌دهی، اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید دارد.
سیاری از خانه‌ها در گراکوف در درگیری‌ها به شدت آسیب دیده اند. یکی از مکان‌هایی که محل درگیری‌ها بوده، کلیسای روستا است. خرابه‌های ناشی از گلوله و شلیک توپ روی دیوار‌های کلیسا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ