رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
زیمبابوه به دنبال راه اندازی خط تولید تراکتور است و در این راستا صنعتگران ایران برای این همکاری اعلام آمادگی کردند.
سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از آمادگی ایران برای ترانزیت یک میلیون تن کالا از آسیای مرکزی و جذب سرمایه گذاران در بنادر جنوبی ایران خبر داد.
مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌ها، آمادگی این سازمان‌ها را برای عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی در ایام نوروز و ماه رمضان اعلام کردند.
تراکتورسازی ایران آمادگی راه اندازی خط تولید تراکتورهای ایرانی در زیمباوه را دارد.
جدیدترین علم نشان می‌دهد که بهترین راه برای بهبود سلامت درازمدت، فیزیکی نیست، بلکه اجتماعی یعنی ارتباط است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی بندر چابهار برای راه‌اندازی خط مسافری دریایی با عمان خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: آمادگی برای راه‌اندازی ورزش‌های چوگان و زورخانه‌ای را در نیکاراگوئه داریم.
رئیس دانشگاه کوت عراق برای حمایت از راه‌اندازی شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در کشور عراق اعلام آمادگی کرد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:با توجه به امکانات موجود، در صورت مناسب بودن حجم ورودی محمولات از بنادر خاور دور به سمت چابهار، آمادگی برای راه اندازی سرویس منظم به این بندروجود دارد.
معاون دبیرکل و دبیر اجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد طی پیامی نسبت به توسعه نقشه راه، برنامه کشوری و مشارکت بلندمدت با وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد.
رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور افزود: آمادگی داریم دختران افغانستانی که از تحصیلات آکادمیک محروم شده‌اند را زیر پوشش آموزش مجازی و از راه دور قرار دهیم تا از نعمت تحصیلات محروم نشوند.
بهنام فرامرزیان مدیر حمل‌ونقل و کارنه تیر اتاق ایران از آمادگی این اتاق برای تاسیس کنسرسیوم مشترک حمل‌ونقلی با قزاقستان و راه‌اندازی سرویس رو-رو منظم میان بنادر این کشور و ایران خبر داد.
در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه‌اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه‌ای، مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر صنعت بلاروس بر توسعه روابط تجاری دو کشور و راه اندازی خط تولید مشترک انواع صنایع تاکید شد.
یک جامعه شناس با بیان اینکه طردشدگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمادگی اولیه را برای اعتراض خیابانی فراهم کرده است، گفت: راه برون رفت از این شرایط این است که اصلاحات ساختاری انجام شده و طردشدگی پایان یابد.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و گفت: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.
خرم‌آباد- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه چشم انداز آینده پروژه راه آهن لرستان را باید به نحوی ببینیم که تا اندیمشک حتماً اجرا شود، گفت: مجلس در این راستا آمادگی لازم را دارد.
رشت- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه راه آهن رشت- آستارا گفت: طرف‌های خارجی برای سرمایه گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران آمادگی دارد به عنوان یک کشور در حال توسعه ترانزیت در کنار سایر کشورهای ترانزیت منطقه، نیازهای ترانزیتی ۸ کشور محصور در خشکی منطقه را برآورده سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ