ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی روسیه اعلام کرد ابزارهای علمی فضاپیمای خودکار لونا۲۵ برای نخستین بار فعال شده اند. این فضاپیما هم اکنون در مسیر خود به سمت ماه قرار دارد.
حمایت از ابزا‌های نوین تامین مالی با هدف تقویت اقشار آسیب‌پذیر
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
اهواز- معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: قضات باید فناوری‌های نوین و استفاده از ابزارهای الکترونیک جدید را به منظور ارتقای عملکرد خود فرا گرفته و در دادرسی‌های خود به کار گیرند.
در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد.
قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.
طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی که به ارتقای سلامت جامعه کمک کند مورد حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.
روح‌الله اکبری گفت: مقرر شد تا شهرداری‌ها ابزارهای شناسایی خانه‌های خالی را فعال کنند و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای شناسایی واحدهای مسکونی خالی به دستگاه‌ها کمک لازم را برسانند.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: توسعه ابزارهای جذاب برای سرمایه گذاران در دستور کار دولت قرار دارد.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد در حاشیه نمایشگاهی در کیش، ابزارهای قانونی توسعه فناوری صنعت پتروشیمی بررسی شد.
ساری- کشاورزی مازندران در سال های پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ابزارهای نوین و هوشمند نظیر پهپادهای کشاورزی اوج گرفته است.
یکی از مهمترین پنل‌های برگزار شده در جریان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن «باجت» بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه را هم به خود جلب کند.
یکی از مهمترین پنل‌های برگزار شده در جریان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن «باجت» بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه را هم به خود جلب کند.
معاون صنایع‌دستی کشور گفت: ابزارهای حکمرانی جدید در حوزه صنایع‌دستی تدوین می‌شود چرا که اعتقاد داریم دانش‌بنیان‌ترین حوزه در کشور همین حوزه صنایع‌دستی است.
رئیسی گفت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه می‌شود.
دکتر فرزین بر بهره گیری از ابزارهای نوین در جهت ارائه خدمات مالی مطلوب در استان کرمان تاکید کرد
ثبات کیفیت و قیمت، برنامه ریزی برای حضور در بازار بین المللی، اخذ مشاوره تخصصی، مهیا کردن زیرساخت قانونی، استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی بخشی از اقدامات از برندسازی حوزه دانش بنیان است.
دولت هند به دلیل خطرات ایمنی احتمالی از شرکت آمازون خواسته فروش ابزارهای مخصوص غیرفعالسازی هشدار نبستن کمربند ایمنی خودرو را متوقف کند.
امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیگیر ابزارهای تشویقی برای حمایت از ناوگان حمل و نقل زائرین اربعین هستیم.
دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود
فرانسه، ایتالیا و اسپانیا فشارهای خود را بر کمیسیون اتحادیه اروپا افزایش داده اند تا با ارائه قانونی شرکتهای فناوری را وادار به تامین بخشی از هزینه های زیربنایی مخابرات در این منطقه کنند.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ