وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک‌ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش ی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
وزیر کار گفت: بخش اعظمی از درآمد چینی ها مربوط به اشتغال خانگی است که کم هزینه ترین اشتغال زایی به شمار می‌رود.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند، ۲۳ درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می‌شود.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای بیش از ۳ هزار نفر در زمینه صنایع دستی ایجاد اشتغال شده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی جزئیات لایحه اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه عصر امروز این کمیسیون با حضور وزیر کشور خبر داد.
مدیرعامل بنیاد برکت از اشتغالزایی در ۱۶ هزار روستا خبر داد و گفت: امسال برای طرح‌های آبزی پروری و کشاورزی بنیاد برکت برنامه ریزی جدی داشته و در قالب زنجیره‌های ویژه آنها را دنبال خواهد کرد.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
خزعلی گفت: در ۲۱ استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌ محور برای بیش از ۳ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجادشده است.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال نیم میلیون نفر در شرکت های دانش بنیان کشور طی سال گذشته خبر داد.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال زایی نیم میلیون نفری شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.
اهواز- رئیس جمهور جمهور با بیان اینکه اشتغال اولویت خوزستان است، گفت: برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم حوزه انتخابیه خود از شروع احداث تغلیظ 3 میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: همچنین ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
وام‌های قرض‌الحسنه در ترازوی اشتغال پایدار!
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه در کلانشهر‌ها کاری نمی‌کنیم گفت: تمام برنامه‌های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم پیش می‌رود و اقدامات بنیاد مستضعفان منجر به اشتغال پایدار می‌شود و در همین راستا ۲ هزار میلیارد تومان کمک مالی برای اشتغال داشته‌ایم.
مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: از ۱.۵ میلیارد دلاری که باید برای حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری هزینه می شد تاکنون ۱.۴ میلیارد دلار تبدیل به ریال شده است.
معاون وزیر کار با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۱ نرخ بیکاری کاهش می‌یابد، گفت: سرانه اشتغال در قانون ۵۰ میلیون تومان بود که در کارگروه ملی ایجاد اشتغال پایدار به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار در روستا باید همراه با شناخت ظرفیت باشد و برای حل مشکلات باید چاره اندیشی کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار در روستا باید همراه با شناخت و ظرفیت آنجا باشد و برای حل مشکلات باید چاره اندیشی کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار در روستا باید همراه با شناخت و ظرفیت آنجا باشد و برای حل مشکلات باید چاره اندیشی کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار و مکمل از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به مهاجرت معکوس منتهی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ