وزیر کار در دیدار کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارتخانه با رهبری، مهم‌ترین دستاوردها و راهبردهای در دست اجرا را برای توسعه اشتغال و تحقق رفاه اجتماعی در کشور تبیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرگرد احمدی گفت: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده‌ای باید از توقف در حاشیه راه‌ها و رودخانه‌های مسیر پرهیز کنند. با توجه به هشدار‌های هواشناسی و کوهستانی بودن محور، رانندگان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
محسن محمدنژاد اظهار کرد: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
اصفهان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توتنمدسازی کارگران به فنون و مهارت‌های مختلف تضمین کننده و محور امنیت شغلی این قشر است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
میامی- امام جمعه میامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشورمان این است که مسئولان، درد دل کارگران را درک نمی کنند در حالی که کارگر، ستون فقرات کشورمان محسوب می‌شوند.
تاکید بر مبارزه مسلحانه به عنوان تنها راه برای آزادسازی فلسطین و لزوم توجه تمام محور مقاومت در کشورهای مختلف به سمت فلسطین از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
بررسی حمله چندجانبه از سوی محور مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی و لزوم نابودی غده سرطانی به نام اسرائیل از صحنه روزگار از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در کنار حمایت کشورهای مختلف عربی از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور گفت: روز کارگر، یک جشن ملی برای کارگران است.
مبنای محاسبه عیدی کارگران مطابق قانون کار به‌شرط داشتن یک سال سابقه کار, معادل ۶۰روز آخرین مزد ‌است که مبلغ پرداختی از این بابت به هریک از کارگران نباید از معادل ۹۰روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
آمازون و اپل با شعار حفظ امنیت داده های کاربران سعی در جلب اعتماد آنها دارند، اما در نهان با روش ها و ابزارهای مختلف داده ها را به سود خود و دولت ها استفاده می کنند.
کارگران تسلا در کارخانه گیگافکتوری واقع در بوفالو آمریکا از توئیتر به شورای ملی روابط کار آمریکا(NLRB) شکایت کرده و مدعی هستند این پلتفرم حساب کاربری اتحادیه آنان را «شدوبن» کرده است.
عیدی کارگران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی با کارکرد یکسال کامل، امسال حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود.
تورم در ایران مانند بیماری مزمنی است که به‌صورت مستمر رفاه خانوار‌ها را کاهش داده و به مرور برخی را به بیرون از شهر هدایت کرده است. در یک دهه گذشته تورم بخش مسکن، به‌ویژه در کلان‌شهرها، بیش از ۱۵۰۰درصد بوده و همین امر موجب شده است که برخی توانایی تامین مسکن در شهر را از دست بدهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که همه کارگران ساختمانی بیمه شوند.
روز گذشته ۲۴ مهرماه سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه، تمامی عملیات کارگزاری خود را به سازمان بورس محول کرده است. حال سهامداران مشتری این کارگزاری چه کنند؟
بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در تجهیز بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد مشارکت کرد.
یک کارشناس ترافیک در پلیس راهور در یادداشتی به مناسبت هفته کودک به نقش کودکان در حوزه عبور و مرور پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ