نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از استرالیایی‌ها با اعزام نیرو به تایوان برای حمایت از این جزیره در صورت حمله احتمالی چین، موافقند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر منصوری، رئیس پژوهشکده نظر و استاد شهرسازی دانشگاه تهران می‌گوید: «۵۵ درصد جمعیت تهران در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند و با احتساب جمعیت تهران باید گفت نزدیک به پنج میلیون تهرانی در معرض خطرات زلزله احتمالی هستند، اما با تقلیل مساحت بافت فرسوده تهران به ۴۵ کیلومتر مربع، در واقع خطر زلزله را تنها برای جان یک‌و‌نیم میلیون نفر کوچک کرده‌اند. این در حالی است که یک زلزله شش‌ریشتری می‌تواند بیشتر از نیمی از جمعیت تهران را در معرض صدمات جدی قرار دهد».
اصفهان- دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور نیمی از این عرصه های غبار خیز محسوب می شود.
یک روزنامه نگار والنسیایی که وینیسیوس به او احمق گفته بود، امروز پاسخ او را در سوپر دپورته داد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت:  بیش از نیمی از صادرات غیر نفتی ایران به قاره آفریقا  در فروردین ماه امسال مربوط به محصولات آهنی و فولادی بوده است .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: حداقل ۵۰ درصد از معتادان متجاهر در تهران هیچ سکونتگاه و خانواده‌ای در تهران ندارند و از استان‌های دیگر به این شهر وارد می‌شوند.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد نزدیک به نیمی از صهیونیست‌هایی که به خارج سفر کرده اند قصد بازگشت به اراضی اشغالی را ندارند.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا ۲۹ اسفند بوده است.
معاون بانک مرکزی با بیان اینکه رشد اقتصادی به ۵.۳ درصد رسید، گفت: در سال جاری حدود نیمی از تورم ناشی از شوک‌های ارزی بوده و این قاعدتاً در سال آینده کاهش پیدا خواهد کرد.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مردم روسیه از زندگی خود راضی هستند.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون حدود ۵۰ درصد محصولات تولید شده در بخش کشاورزی کشاورزی از مزرعه تا سفره به ضایعات تبدیل می‌شود.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان گفت:۵۰ درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
برای اولین بار در اقتصاد ایران برای سه سال متوالی تورم بالای ۴۰ درصد خواهیم داشت.
بابلسر- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مراکز آموزشی گفت: نیمی از مدارس کشور توسط خیران احداث می شود.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
مجید کیانپور با اشاره به ارائه خدمات این آزمایشگاه گفت: ۶۰ هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک انجام شده است و ۷۵ درصد فعالیت های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با وزارت راه و شهرسازی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس آخرین آمار و شاخص‌های مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی در حدود یک چهارم سطح کشور را بافت‌های فرسوده  با جمعیت ۲۲ میلیون نفر تشکیل داده است.
ظرفیت ورزشگاه میزبان بازی ایران و ولز هنوز تکمیل نشده است.
در پی حملات امروز روسیه به اوکراین، پایتخت این کشور هدف اصابت ده ها موشک قرار گرفت.
یافته‌های یک نظرسنجی در فرانسه حاکی از آن است که بالغ بر نیمی از جوانان این کشور، با ممنوعیت پوشیدن حجاب اسلامی در اماکن عمومی مخالفند.
در حالی که تیم ملی بسکتبال استرالیا در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی با ایران بازی دارد، هیچ نامی از ایران در برنامه‌ پیش روی این تیم دیده نمی‌شود.
در یک ماه اخیر موارد ابتلا به آنفلوآنزا در کشور افزایش چشمگیری داشته است و به نظر می رسد فصل شیوع این بیماری آغاز شده و روند مبتلایان صعودی است.
مدیرکل استاندارد و دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت:‌ فقط ۴۵درصد آسانسورهای دستگاه‌های اجرایی استان دارای تایید استاندارد با تاریخ معتبرند.
رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: از ۹۰۰ لکوموتیو موجود در کشور هم اکنون ۴۵۰ لکوموتیو متوقف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ