در یک ماه اخیر موارد ابتلا به آنفلوآنزا در کشور افزایش چشمگیری داشته است و به نظر می رسد فصل شیوع این بیماری آغاز شده و روند مبتلایان صعودی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواص ضد میکروبی و ضد التهابی روغن سیاه دانه آن را به یک درمان ایده آل برای آکنه تبدیل می کند. یک بررسی نشان داد که افرادی که به طور مداوم لوسیون ساخته شده از روغن سیاه دانه را به صورت موضعی روی پوست خود استفاده می کردند نسبت به افرادی که این کار را نمی کردند ضایعات آکنه کمتری داشتند.
بدن از ویتامین B ۱۲ برای ساخت گلبول‌های قرمز و حفظ سلامت سیستم عصبی استفاده می‌کند و سایر علائم رایج کمبود ویتامین B ۱۲ شامل تجربه ضعف عضلانی و یبوست است. بیش از نیمی از افراد شرکت‌کننده در این مطالعه کمبود ویتامین B ۱۲ داشتند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
تقریبا نیمی از افراد چاقی که سراغ برنامه‌های وزن‌کم‌کردن می‌روند، در عرض پنج سال وزنی را که کم کرده‌اند، دوباره به دست می‌آورند.
مصرف پسته در افرادی که نارسایی کبدی دارند توصیه نمی شود. بیماران کلیوی هم باید بدانند که پسته برای سلامت شان ضرر دارد.
برای هر کسی که مشکل خواب را تجربه می‌کند، قرص‌های خواب یک توصیه رایج برای رسیدن به یک استراحت شبانه خوب است. این قرص‌ها همچنین برای افرادی که مستعد بیدار شدن در نیمه شب هستند مفید هستند.
خبر خوب برای افرادی که موفق به تهیه بلیت المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ نمی شوند این است که می توانند برخی از رویدادها را به صورت رایگان تماشا کنند.
زمانی که پاهای خود را روی هم می گذاریم، آیا این عادت برای سلامت انسان خطرناک است؟ چه مشکلاتی متوجه افرادی خواهد بود که نمی توانند آن را ترک کنند؟
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در ادامه گاف‌ها در سخنرانی‌های خود گفت که نیمی از زنان دولت او زن‌اند. بایدن گفت: «نیمی از زنان کابینه من…، نیمی از افراد کابینه من…، نیمی از زنان دولت من، زن‌اند.»
به گفته محققان، افرادی که موفق به کاهش وزن می‌شوند این کار را به تدریج با حدود نیم تا یک کیلوگرم در هفته انجام می‌دهند که به معنای ۲ تا ۴ کیلوگرم در ماه است.
دکتر «لو چی»، سرپرست تیم تحقیق، گفت: «به طور کلی، ما دریافتیم افرادی که نمک اضافی به غذاهای خود نمی پاشند، اغلب در معرض خطر کمتر ابتلاء به بیماری‌های قلبی هستند.»
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: باتوجه به این که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است، اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.
سرطان پانکراس کشنده‌ترین سرطان شایع است و بیش از نیمی از افراد مبتلا به این بیماری ظرف مدت سه ماه پس از تشخیص می‌میرند. اکثریت قریب به اتفاق موارد زمانی تشخیص داده می‌شوند که سرطان در مراحل پایانی باشد زیرا علائم اغلب با شرایط دیگری مانند سوء هاضمه و سندرم روده تحریک‌پذیر همپوشانی دارند.
بر اساس نتایج یک نظرسنجی در آلمان، بیش از نیمی از افراد اعلام کردند نمی‌خواهند بازی این تیم برابر اسپانیا را در جام جهانی ببینند.
رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: در کشور خودمان نیز ۱۴.۵ درصد از افراد بزرگسال به دیابت مبتلا هستند که به صورت تقریبی حدود ۱۱ میلیون نفر می‌شوند که نیمی از آن‌ها از بیماری خود مطلع نیستند و زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که به یکی از عوارض دیابت دچار شده‌اند.
احمد بخارایی گفت: بعد اقتصادی اعتراضات یک واقعیت مهم است و اگر اشتغال و درآمدی وجود داشت، حدود نیمی از افرادی که در حال حاضر با این شدت و حدت فریاد می‌زنند و خشمگین هستند، شاید در این اعتراض‌ها حضور کم‌رنگ‌تری داشتند.
نماینده تبریز در مجلس گفت: قدم اول حل مشکلات این است که وحدت و انسجام داخلی را کلید بزنیم اما نمی دانم این کار امکان پذیر است یا نه زیرا افرادی که الان در قدرت هستند باید بپذیرند مشارکت همگانی را ایجاد کنند نه حذف همگانی.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: حدود ۷۷۷ داوطلب کنکور ۱۴۰۱ در این آزمون شرکت کردند و ما به داوطلبان اعلام کرده‌ایم، اگر نیمی از میزان نمره آزمون قبلی را به دست بیاورند، می‌توانند وارد دانشگاه شوند. تعدادی از افراد که در این آزمون شرکت کردند، موفق به کسب حد نصاب لازم شدند.
محمدی رئیس سازمان زندان‌ها: افرادی که نقش اصلی و سازمان یافته اغتشاشات اخیر را داشته اند آزاد نخواهند شد.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
عده ای که خود را عضو خانواده انقلاب می دانند چرا چنگ به صورت افرادی که با انقلاب همراه نیستند و خزعبلات می گویند نمی اندازند، نشان دهید زنده اید وگرنه مرده و به کنار گذاشته شده اید. دستگاه های امنیتی با خط جاسوسی که بهاییت راه انداخته است و با سرویس اطلاعاتی کشورهای دیگر در کشور ما تنش ایجاد می کنند و با برنامه وارد شده اند که نمونه آن بی بندباری و ترویج به سبک زندگی غربی و گسترش بی حجابی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ