مجید کیانپور با اشاره به ارائه خدمات این آزمایشگاه گفت: ۶۰ هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک انجام شده است و ۷۵ درصد فعالیت های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با وزارت راه و شهرسازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر منصوری، رئیس پژوهشکده نظر و استاد شهرسازی دانشگاه تهران می‌گوید: «۵۵ درصد جمعیت تهران در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند و با احتساب جمعیت تهران باید گفت نزدیک به پنج میلیون تهرانی در معرض خطرات زلزله احتمالی هستند، اما با تقلیل مساحت بافت فرسوده تهران به ۴۵ کیلومتر مربع، در واقع خطر زلزله را تنها برای جان یک‌و‌نیم میلیون نفر کوچک کرده‌اند. این در حالی است که یک زلزله شش‌ریشتری می‌تواند بیشتر از نیمی از جمعیت تهران را در معرض صدمات جدی قرار دهد».
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
اصفهان- دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور نیمی از این عرصه های غبار خیز محسوب می شود.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
یک روزنامه نگار والنسیایی که وینیسیوس به او احمق گفته بود، امروز پاسخ او را در سوپر دپورته داد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت:  بیش از نیمی از صادرات غیر نفتی ایران به قاره آفریقا  در فروردین ماه امسال مربوط به محصولات آهنی و فولادی بوده است .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: حداقل ۵۰ درصد از معتادان متجاهر در تهران هیچ سکونتگاه و خانواده‌ای در تهران ندارند و از استان‌های دیگر به این شهر وارد می‌شوند.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد نزدیک به نیمی از صهیونیست‌هایی که به خارج سفر کرده اند قصد بازگشت به اراضی اشغالی را ندارند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به اجتناب از عملیات تفریحی بویژه غواصی و شنا، احتیاط در تردد با شناور‌های سبک، نیمه سنگین و قایق‌های صیادی، مسافربری و تفریحی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت به تور‌های صیادی و احتیاط در فعالیت‌های دریایی در سواحل و دور از سواحل توصیه کرده است.
سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب‌ها در نواحی مستعد گردوخاک اجتناب از حضور در فضای باز و سفر، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، تعطیل کردن فعالیت‌های عمرانی و عدم عبور و مرور و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال را توصیه می‌کند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا ۲۹ اسفند بوده است.
معاون بانک مرکزی با بیان اینکه رشد اقتصادی به ۵.۳ درصد رسید، گفت: در سال جاری حدود نیمی از تورم ناشی از شوک‌های ارزی بوده و این قاعدتاً در سال آینده کاهش پیدا خواهد کرد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی توان برنامه ریزی درست و دقیق داشت.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مردم روسیه از زندگی خود راضی هستند.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون حدود ۵۰ درصد محصولات تولید شده در بخش کشاورزی کشاورزی از مزرعه تا سفره به ضایعات تبدیل می‌شود.
اعمال محدودیت در تردد با شناور‌های سبک، نیمه سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی، اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از هر گونه خسارت، جمع آوری تور‌های صیادی و محدودیت در فعالیت‌های دریایی در ساحل و دور از ساحل نیز توصیه می‌شود.
تحقق رشد اقتصادی ۳ درصدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی مثبت سال‌۱۴۰۰ (معادل ۴.۴ درصد)، حکایت از بهبود عملکرد فعالیت‌های اقتصادی در کشور به رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی دارد.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان گفت:۵۰ درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
برای اولین بار در اقتصاد ایران برای سه سال متوالی تورم بالای ۴۰ درصد خواهیم داشت.
«کسانی که باعث اختلال در سیستم، تخریب، شعارنویسی و فحاشی می‌شوند را با کمک کمیته انضباطی، فعالیت‌شان را برای مدتی مثل یک ترم، دو ترم و یا یک ماه متوقف کرده‌ایم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ