ظرفیت ورزشگاه میزبان بازی ایران و ولز هنوز تکمیل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.
دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
دیشب نیمی از ورزشگاه مونتژوئیک در بازی جام خوان گامپر خالی بود و این باعث شد تا ژاوی پیامی اضطراری برای هواداران بفرستد.
از نخستین شهرآورد برگزارشده در ورزشگاه آزادی، دقیقا نیم قرن می‌گذرد و این استادیوم همچنان گزینه اول برای میزبانی مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران است.
مدافع فرانسوی استقلال به احتمال فراوان با حضور در ورزشگاه آزادی بازی نیمه نهایی جام حذفی را از نزدیک تماشا خواهد کرد
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا به شدت از شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور و انفعال لالیگا در مورد آن انتقاد کرد.
اینتر و میلان در یک ورزشگاه به مصاف یکدیگر می‌روند اما سود اینتر از فروش بلیت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بیشتر است.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
سپاهان و استقلال یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران را در شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهند کرد.
اشتباه دروازه بان پرسپولیس صدای مدافعان این تیم را در جریان بازی با نساجی در آورد.
بازیکنان پرسپولیس یک جلسه تمرینی سبک را در ورزشگاه شهید کاظمی پشت سر گذاشتند.
با برگزاری دیدار نیمه نهایی میان فرانسه و مراکش، استادیوم برگزار کننده بازی افتتاحیه، به کار خود در جام جهانی پایان داد.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه الثمامه بعد از بازی شکست تلخ را باور نمی کردند.
دیدار تیم ملی فوتبال ایران و انگلیس در نیمه اول و دوم با اعلام 24 دقیقه وقت اضافی همراه بود.
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
یکی از روز‌های خیلی خوب هواداران است، چون اولین حضور بانوان است. امیدوارم خانم‌ها با رفتاری که از خود به نمایش می‌گذارند موقعیتی را فراهم کنند که از این به بعد نیمی از ورزشگاه را با حضور آن‌ها به میدان برویم.
شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.
ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان در نیمه دوم دیدار گل‌گهر و سپاهان با ظرفیت کامل میزبان این مسابقه دیدنی بود.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ