برای اولین بار در اقتصاد ایران برای سه سال متوالی تورم بالای ۴۰ درصد خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: میزان مصرف برق در اوج مصرف روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه نسبت به سال قبل هم عبور کرد.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: برگزاری جشن‌های مذهبی مانند جشن غدیر و نیمه شعبان یک نیاز جامعه است که باید به آن توجه شود، زیرا شادی و روحیه را به جامعه تزریق می‌کند.
کارشناسان متعددی از سال ۱۳۸۳ به مسوولان وقت اعلام کرده بودند اگر افغانستان کنترل خود را بر آب عملیاتی کند، به ایران آب تخصیص داده نمی‌شود و باید دنبال منابعی جایگزین برای مردم سیستان بگردیم. آنچه برای ۴۰ هزار هکتار دشت سیستان، چاه نیمه‌ها و انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان هزینه شد، همه اتلاف سرمایه بوده است
مردم ایران از دسترسی به بیش از نیمی از ۲۰ سایت و ۲۰ پلتفرم محبوب دنیا (بخوانید بیش از ۸۰درصد مصرف اینترنت دنیا) محروم هستند. این فاجعه آنجا تراژیک‌تر می‌شود که درعین‌حال بسیاری از مسئولان رده‌بالای کشور همچنان در اغلب این پلتفرم‌ها فعال و مشغول به فعالیت هستند!
بررسی ژنتیکی محققان دانشگاه فلوریدا و هاروارد نشان داد که اجداد نیمی از مردم ساحل شرق آفریقا ایرانی هستند. به عقیده محققان، احتمالا زنان آفریقایی با شاهزادگان یا بازرگانان ایرانی روابطی برقرار کرده‌اند.
به گفته محققان، احتمالاً زنان آفریقایی شاهزادگان و بازرگانان ایرانی را برای تشکیل خانواده انتخاب می‌کردند. در راستای این پیوند همچنین شبکه‌های تجاری بازرگانان میان ایران و آفریقا تقویت می‌شد.
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
معاون رئیس‌جمهور گفت: غالب هنرمندان کشور به ایران عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی متعهد هستند و دشمنان نمی توانند اهالی هنر و فرهنگ را از انقلاب و مردم جدا کنند.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
سفیر ایران در لبنان با اشاره به آمادگی تهران برای دستیابی به توافق هسته ای پایدار و قوی، تأکید کرد که ایران از خطوط قرمز خود که تأمین منافع مردم است، هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در نیمه نخست به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و ...
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در نیمه نخست به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و ...
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران گفت: مردم یک روزه خشمگین و عصبانی نمی­‌شوند/ اگر راهی برای تأثیرگذاری واقعی بر رفتار حکومت (و نه فقط نمایش اعتراض) از طریق رویه‌های مشروع وجود داشته باشد، کار به اعتراض خیابانی نمی‌کشد/ برخی به دلیل «ترس از هزینه­‌های شرکت در اعتراض» در خیابان حضور پیدا نمی‌کنند/ پتانسیل اعتراض در زنان نزدیک به مردان شده است/ اگر یک قانون به هدفش نرسید وحی منزل نیست و می‌تواند تغییر کند/ تجدیدنظر در سیاست‌هایی که هدف خود را محقق نکرده‌اند، عقب‌نشینی نیست
نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سنگال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این تیم با تغییرات زیادی نسبت به دیدار با اروگوئه وارد میدان شده بود.
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد اما این تعامل با چند ملاحظه ملی توام شد و تا زمانی که دولت فراگیر شکل نگیرد دولتی را به رسمیت نمی شناسد، گفت: ما با طالبان تعامل کردیم اما آن‌ها را به رسمیت نشناختیم.
هالیفاکس، بانک بریتانیایی ارائه دهنده وام مسکن اعلام کرد که سرعت سالانه افزایش قیمت مسکن در بریتانیا در ماه مه برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است و احتمالا مقابله با تورم بالا عامل کاهش بیشتر تقاضا خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ