گزارش دخل و خرج سه ماه نخست امسال شهرداری تهران نیز به این ناترازی دچار بود و در آن زمان مساله عدم ثبت حقوق و دستمزد به عنوان یکی از عوامل دخیل در این ناترازی عنوان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
حجم جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در حالی در ایران آب رفته که چین همواره مهم‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در ایران بوده است. در حال حاضر بررسی‌ها نشان می‌دهد پول‌های چینی به سمت کشورهای همسایه سرازیر شده و سرمایه‌گذاران چینی به دنبال پررنگ شدن حضور خود در منطقه هستند.
رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: بهتر است در قالب یک دو فوریت شهرداری را ملزم کنیم که در یک بازه شش ماه تا یکسال پله برقی‌های مکانیزه را جمع آوری و به جای آن رمپ یا انواع دیگر پله برقی‌هایی که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند، بیاوریم.
طراحی عجیب یک جاکفشی در پل‌های هوایی تهران به مناسبت میلاد امام رضا(ع) که واکنش‌های گسترده‌ای به همراه داشته است
نکته اصلی در مورد سفر پادشاه عمان به ایران این است که او بیش از آنکه میانجی باشد، واسطه و پیام‌رسان است. این نکته مهمی است. دستورکار اصلی وی در سفر به تهران، رایزنی جهت آزاد سازی زندانیان دوتابعیتی آمریکایی است. مساله‌ای که به تازگی و پس از تبادل زندانیان ایران و بلژیک، برای طرفِ آمریکایی ایجاد امید کرده است.
عضو شورای شهر تهران گزارشی از میزان فعالیت پل‌های عابر پیاده پایتخت ارائه داد.
عضو شورای شهر تهران گزارشی از میزان فعالیت پل‌های عابر پیاده پایتخت ارائه داد.
عضو شورای شهر تهران بر لزوم نصب حسگر روی پله‌های برقی پل‌های عابر تاکید کرد.
شهردار تهران گفت: اکنون ۷۰ درصد پله‌های برقی مترو تهران فعال و قرار است ایمن‌سازی شود.
کنعانی در پاسخ به سوالی در ارتباط با پیگیری‌های ایران در مورد پول‌های بلوکه شده تهران در کره جنوبی و امکان شکایت ایران از کره بخاطر عدم بازپرداخت این مطالبات تصریح کرد: همانطور که بار‌ها گفته‌ایم مطالبات مالی ایران در بانک‌های کره متعلق به مردم ایران است و ما به صورت جدی پیگیر مطالبات خود هستیم و با جدیت تمام وصول این دارایی‌ها و مطالبات را از کره پیگیری می‌کنیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تشریح آخرین وضعیت پل‌های موقت در تهران، بر ضرورت جمع‌آوری پل حافظ تاکید کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ما چه با شرکت یادمان سازه چه با سازمان عمرانی مناطق، این مأموریت و نگهداشت پل‌ها را انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: پل حافظ ـ جمهوری؛ یکی از پل‌های قدیمی است و باید برداشته شده و به زیرگذر تبدیل شود.
شهردار منطقه ۸ تهران از شناسایی پرترددترین معابر این منطقه و اجرای طرح ایمن‌سازی رفت و آمد عابران پیاده بدون استفاده از پل‌های هوایی خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای برنامه زمان‌بندی شده و مستمر طرح شست وشوی جداول، گاردریل ها و پل‌های بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.
دبیر شورای فنی شهرداری تهران از تصویب بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های شهری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
متهم ادعا می‌کند که هر دو بار عاشق شده و به دستور یک زن سرقت‌هایش را انجام داده است. او هربار پس از دزدی، کفش و عطر مارک‌دار می‌خرید و با پول‌های دزدی تفریح می‌کرد. مدعی است بخشی از اموالی را که روی میز پلیس آگاهی چیده شده، با پول دزدی خریده است. ا
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
شهردار منطقه ۱۷ از آغاز پروژه اتصال منطقه ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل‌های روگذر خبر داد و گفت: پل‌های روگذر از روی بزرگراه آیت الله سعیدی در محل تقاطع آن با راه آهن تهران-اهواز عملیاتی می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
مدیر گروه مقاوم سازی پل ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، با بیان اینکه پل‌های شهر تهران در سه نوبت بازدید شده است، از ثبت نرم افزاری اطلاعات مربوطه خبر داد.
معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران: لیستی از پله‌های خراب تهیه و به کمیته مربوطه در سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری اعلام شد. اکنون وضعیت این تعداد پله در کمیته براساس شاخص‌ها در حال مطالعه و بررسی است و چنانچه از سوی این سازمان به‌صورت مکتوب اعلام شود، عملیات جمع‌آوری را آغاز می‌کنیم.
شهردار تهران گفت: ۷۵۳ پل شهر تهران از لحاظ فنی مورد بررسی قرار گرفتند و اکنون ۹۰ درصد پله های برقی با ایمنی کامل به مدار بازگشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ