شهردار منطقه ۱۷ از آغاز پروژه اتصال منطقه ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل‌های روگذر خبر داد و گفت: پل‌های روگذر از روی بزرگراه آیت الله سعیدی در محل تقاطع آن با راه آهن تهران-اهواز عملیاتی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری دو شهر بندر لنگه و بندر کنگ خبر داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از استقبال کنسول سفارت ایران به سن خوآن محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان رسید.
مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب یک اسپانسر بزرگ در فصل بعد به نتیجه رسیده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.
با تصویب کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، تدوین پروژه های پیشران حوزه طراحی و دیزاین آغاز شد.
بندرعباس - با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست آئین افتتاح ۱۰۲ پروژه محیط زیستی همزمان در ۱۹ استان آغاز شد.
تایباد ـ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب شهر تایباد با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال طی مراسمی آغاز شد.
بعد از پایان مسابقات فصل لالیگا، کار به طور رسمی در داخل ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ آغاز شده است.
بعد از پایان مسابقات فصل لالیگا، کار به طور رسمی در داخل ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ آغاز شده است.
عضو شورای شهر تهران از آغاز طرح رصد ۲ برای بررسی پروژه های شهری خبر داد.
با اعلام فرشید سمیعی این باشگاه امروز از ساپینتو خواسته تا اسامی بازیکنان مدنظر برای فصل بعد را اعلام کند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد: روند اصلاحات قانونی در زمینه پروژه هاب گازی با روسیه آغاز شده است.
باشگاه تراکتور پروژه تمدید قرارداد با بازیکنان موردنظر پاکو خمس را آغاز کرده است.
شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعداد ۱۵۳ پروژه روبنایی و زیربنایی طی یک سال گذشته در شهرهای جدید خبر داد.
وزیر ارتباطات در دیدار تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اشاره کرد و از آغاز پروژه توسط ده اپراتور در ۱۰ مرکز استان و ۶۵ شهر خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی همزمان با اجرای تقاطع غیر همسطح میدان فتح خبر داد.
شهردار منطقه یک از آغاز پروژه ۳۲۰ واحدی سرمایه‌گذاری هلال احمر همزمان با آیین آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شمال تهران خبر داد.
خرم‌آباد- اجرای پروژه راه آهن در مسیر دورود- خرم‌آباد امروز بعد از چند سال توقف و به دنبال دستور رئیس جمهور و تصویب در سفر دولت، مجددا آغاز شد تا امید به اجرای این طرح مهم ریلی قوت بگیرد.
خرم‌آباد- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه چشم انداز آینده پروژه راه آهن لرستان را باید به نحوی ببینیم که تا اندیمشک حتماً اجرا شود، گفت: مجلس در این راستا آمادگی لازم را دارد.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پروژه اشتغالزایی ویژه بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با همکاری بنیاد برکت ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ