اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
بررسی ها نشان می دهد در چند روز گذشته صاحبخانه ها نیز به دنبال اجاره واحدهای مسکونی خود با تخفیف هستند و اکنون می‌شود با ۷۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد.
بررسی ها نشان می دهد در چند روز گذشته صاحبخانه ها نیز به دنبال اجاره واحدهای مسکونی خود با تخفیف هستند و اکنون می‌شود با ۷۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.
‌شرکت توییتر به دلیل آنکه نتوانسته است اجاره خود را پرداخت کند، با حکم تخلیه دفترش در ایالت کلرادو روبرو شده است! توییتر
این کارنامه در کنار انواع بنا‌ها مانند کاخ، بیمارستان، بانک، مدرسه، منزل مسکونی و ... که اجزایی مانند سردر، رسمی‌سازی، طاسه‌سازی و شمسه زیاد، یزدی‌بندی، مقرنس‌کاری و روسازی و تزیینی‌کاری و سایر هنرنمایی‌های استاد را به یادگار دارند، شامل طراحی و معماری و نظارت بر اجرای بیش از ۶۳۵ باب مسجد نیز می‌شود.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال توافق به صاحبخانه های خود هستند زیرا در شرایط گرانی اجار بها امکان جایه جایی به سختی صورت خواهد گرفت.
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.
خانه‌ای قدیمی در میدان صد نارمک وجود دارد که بیست و اندی سال پیش قبر صاحبش را در خود جای داده است. درِ آهنی این خانه را که باز کنی در پایین اتاق روبرو سنگ قبری سفید که با قابی شیشه‌ای پوشانده شده نمایان می‌شود. این قبر متعلق به «سیدمحمد برهانی» امام جماعت مسجد محله است.
صاحبخانه ها براساس پول مورد نیاز ملک را در سایت های خرید و فروش قرار می دهند و بعداز اینکه با مشتریان به توافق می رسند به مشاوران املاک برای ثبت قرارداد مراجعه می کنند.
سومین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و مقرر شد خانواده‌های دارای ۳ معلول به بالا ظرف دو سال صاحب خانه شوند.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد بیشتر صاحب خانه ها دنبال اجاره بها هستند.
زمانی که من باهمسرم پیوند زناشویی بستیم وی آهی در بساط نداشت. تلاش من درزندگی باعث شد که همسرم صاحب کارخانه آب معدنی، سفره خانه و نمایشگاه خودرو شود. او درحالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: آقای قاضی با نداری همسرم سال‌ها ساختم و سختی‌های زندگی را تحمل کردم به امید فردایی بهتر، اما همسرم وقتی به استقلال مالی رسید همه چیز را فراموش کرد و به من خیانت کرد. حالا که بیمار و درمانده شده‌ام حاضر به ادامه زندگی با من نیست.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان حافظیه واقع در محدوده نیرو هوایی باید ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
در پایتخت با یک میلیارد تومان نقدینگی و وام مسکن می توان صاحب خانه شد.
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: فروش متری مسکن با طرح های ساخت وساز در تعارض است و همچنین این طرح کسی را صاحبخانه نخواهد کرد.
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: شهرداری کمک می‌کند که اصحاب رسانه صاحب خانه شوند.
معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه پاسداران گفت: با توجه به مشکل مسکن که همه مردم با آن مواجه هستند صاحب خانه شدن تبدیل به آرزو شده است و سپاه در حال ساخت حدود ۳۰ هزار مسکن است.
یکی از کارگران شرکت ریسندگی کاشان درباره توجه ویژه حسن تفضلی به زندگی کارگرانش، تعریف می‌کند: «یک روز ارباب همه متصدی‌ها و سرپرست‌ها را جمع کرد و گفت هر کارگری که می‌خواهد خانه بخرد ۳۰۰هزار تومان، هرکه می‌خواهد تعمیر کند ۵۰هزار تومان و هرکس که ساختمان سازی نیمه کاره دارد ۱۰۰هزار تومان می‌تواند مساعده بگیرد و ماهی هزار تومان از حقوقش کم می‌کنیم. تمام کارگران خانه دار شدند.» ارباب تفضلی همیشه به این فکر می‌کرد که کارگران نیز باید از سود کارخانه و موفقیتی که به‌دست می‌آید، بهره ببرند برای همین هر از چندی سود شرکت را بین کارگران تقسیم می‌کرد.»
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
تیم نساجی بعد از مدتها خانه به دوشی در این فصل می‌تواند بازیهای خانگی اش را در قائم شهر و در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبانی کند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق املاک و مستغلات یکی از ابزارهای محرک اقتصادی و به عنوان یکی از راهکارهای تنظیم و رونق بازار مسکن، در دستور کار دولت و سیاست‌گذار بخش مسکن قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ