معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: به اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو خوش‌بین هستیم و به همین منظور اردوها را آغاز می‌کنیم.
ایل واکر، مدافع منچسترسیتی، تاکید کرد که برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه آماده خواهد بود. با این وجود پپ نسبت به این اتفاق مطمئن نیست.
بعد از سه دهه هنوز یک ابهام بزرگ در مورد احمدرضا عابدزاده وجود دارد.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: اجرای دستور مقام عالی وزارت در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ و دستور رییس جمهور در مورد برخورد قانونی با مسئولانی که قصور و تقصیر داشته‌اند نباید موجب اتهام زنی و یا تحقیر و تخفیف و جریان سازی‌های منفی رسانه‌ای علیه مجموعه ارزشی، متعهد و خدوم این وزارتخانه آنهم بدون وجود مستند قانونی شود.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
عدم وجود اطلاعات کافی و عدم ارائه اسناد مطالعاتی برای واگذاری املاک از جمله موضوعاتی است که در میان اظهارات برخی از اعضای شورای شهر در مورد واگذاری املاک شهرداری به چشم می‌خورد.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
وزیر آموزش و پرورش گفت:موضوع مهر آفرینان انجام شده است اما در مصوبه تامین اعتبار آنان ابهامی وجود دارد که آن ابهام باید برطرف شود
خرم‌آباد- پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی امروز پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
با توجه به مشکلات مربوط به ویزا، این احتمال وجود دارد که همه فرنگی‌کارانی که شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند در اولین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی محک بخورند.
با وجود انتشار سوالات در فضای مجازی پس از آغاز امتحان؛ به دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان در جلسه امتحان، گوشی موبایل با خود به همراه برده بودند؛ شائبه تقلب در امتحانات ترمیم قوت گرفته است.
با وجود انجام مقدمات برگزاری مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان؛ تا امروز برگزاری این رقابت‌ها در رشته کشتی فرنگی به قطعیت نرسیده است.
«سامان صیدی» در صحنه‌ای از تظاهرات دستگیر نشده است، گویا فردا یا پس‌فردای تظاهرات، ۴ یا ۵ صبح در خانه یکی از دوستانش دستگیر می‌شود. نکته بسیار مهم دیگر که در پرونده وجود دارد و می‌تواند واقعا محاربه نباشد این است که سامان حتی یک خراش به یک انسان نینداخته است؛ نه در فیلم، نه در پرونده و نه در حکمش هیچ اقدامی علیه جان مردم و ماموران انجام نداده است.
ابهامات زیادی درباره لحظه ضربه پنالتی عربستان و احتمال تکرار آن وجود دارد.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در حالی برای حضور در دو رویداد مهم پیش رو از سوی فدراسیون کاراته اعلام شده که در مورد حضور برخی ملی پوشان ابهاماتی وجود دارد.
قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.
داده‌های بدست آمده به وضوح نشان می‌دهد که سندرم پس از کووید فقط یک بیماری نیست بلکه به نظر می‌رسد در چندین زیرگروه وجود دارد. درک علل ریشه‌ای این زیرگروه‌ها ممکن است به یافتن راهکار‌های درمانی کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ