شهردار تهران گفت: ۷۵۳ پل شهر تهران از لحاظ فنی مورد بررسی قرار گرفتند و اکنون ۹۰ درصد پله های برقی با ایمنی کامل به مدار بازگشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- استاندار اصفهان با بیان اینکه گزارش فنی پروژه آزادراه اصفهان- شیراز برای عبور از پارک ملی کلاه قاضی در تهران در حال بررسی است، گفت:بدنبال ایجاد اکوتوریسم در مناطق چهارگانه هستیم.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها برگزار می‌شود.
جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته امروز به منظور بررسی شرایط تیم‌های ملی کاراته برگزار شد.
مصاف تیم ملی فوتبال ایران در برابر افغانستان بدون آورده ی فنی هم برای تیم ملی نبود. در کمترین حالت یک جلسه تمرین تاکتیکی خوب بود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طبق اصل ۸۵ قانونی اساسی موافقت کردند.
باشگاه گل‌گهر سیرجان نسبت به انتخاب سرمربی جدید برای این تیم، واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت برق عراق به اهداف سفر اخیر وزیر برق این کشور به عربستان پرداخت.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری معتقد است بر اساس اساسنامه‌ها کار می‌کند و اتفاقی که رخ داده قانونی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات فنی عربستان شنبه وارد تهران شده و مشغول بررسی سازوکارهای مناسب برای بازگشایی سفارت عربستان در تهران و سرکنسولگری در مشهد هستند.
تیم فنی عربستان برای بررسی افتتاح نمایندگی‌های دیپلماتیک عربستان در ایران وارد تهران شد.
تیم فنی عربستان برای بررسی افتتاح نمایندگی‌های دیپلماتیک عربستان در ایران وارد تهران شد.
تیم فنی عربستان برای بررسی افتتاح نمایندگی‌های دیپلماتیک عربستان در ایران وارد تهران شد.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابتهای انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابتهای انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص هلال‌احمر با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
در این مطلب قصد داریم تا مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو را بررسی کنیم. با ما تا انتها همراه باشید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
مسئولان و کادر فنی رشته های اسکیت، شنا، شیرجه و واترپلو و بازیهای رایانه ای با مسئولان کمیته ملی المپیک نشست هماهنگی اعزام به بازیهای آسیایی برپا کردند.
سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر چهار پارکینگ در دست احداث است و حدود ۱۳ زمین نیز در حال مطالعه برای طراحی و ساخت پارکینگ هستند.
مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی نوشت: در موضوع ثبت آثار تاریخی در فهرست‌های ذی‌ربط مسائل بسیار فنی و شرعی وجود دارد که موجب شده داشته‌ های حقوقی این حوزه از نظر کیفی کم‌ اثر و ناتوان شود.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا رسید که بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، کمیته‌ای برای بررسی عملکرد و نقاط ضعف آن وجود ندارد.
مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بر اساس اعلام نماینده سازمان حسابرسی در جلسه مجمع عمومی این شرکت، صورت‌های مالی طبق استانداردهای حسابداری، مطلوب ارزیابی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ