اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
وزیر کشور اعلام کرد که دو کمیته مجزا در وزارت کشور و ریاست جمهوری در حال تحقیق درباره اتفاقات و ناآرامی‌های پاییز سال گذشته هستند. احمد وحیدی اظهار کرد: کمیته‌ای که رئیس جمهور دستور تشکیل آن را صادر کرده در جای خود در حال انجام اقدامات لازم است. او ادامه داد: البته وزارت کشور نیز کمیته دیگری در این زمینه تشکیل داده که وظیفه آن بررسی اتفاقات رخ داده در پاییز سال گذشته است.
صحبت‌های پاک آئین سخنگوی وزارت بهداشت را در خصوص اقدامات این وزارت خانه در خصوص جلوگیری از سقط جنین در کشور را مشاهده می‌کنید.
اقدامات بعد از حمله صرع را که نقش بسیار مهمی در نجات فرد مبتلا دارد را بیاموزید تا اگر کسی از اطرافیان و دوستان و یا حتی در خیابان دچار ان شد شما ناجی او باشید.
مدیر تیم پرسپوليس با بررسی شرایط اقدامات لازم برای دوری از حواشی این تیم را در اصفهان دنبال می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل چین، برنامه ریزی لازم برای انجام اقدامات مشترک در چارچوب تقویت و توسعه شاخه جنوبی جاده ابریشم در چارچوب "ابتکار کمربند راه" را بررسی کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمهیدات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان فراهم شود و معاونت اجرایی مجلس اقدامات لازم را در این باره انجام شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی اقدامات افراطی آلمان در قبال ایران در این کمیسیون گفت: نمایندگان تاکید کردند مقامات آلمانی لازم است پیگیری دستورکارهای ضدایرانی و صهیونیستی در رابطه با ایران را کنار بگذارند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اروپا حتما می‌داند که ایران در مقابل با اقدامات نسنجیده کشور‌های اروپایی دست بسته نیست و ایران از توان و همچنین اراده لازم برای برخورد متقابل برخوردار است. لازم است یاداوری کنم که مجلس شورای ایران پیش نویس مصوبه دو فوریتی خودش را اماده کرده و حتما اقدام قانونی انجام خواهد داد. بهتر است اروپا به پای خودش شلیک نکند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۵ برابری ترافیک پایتخت گفت: اقدامات جدی‌تر برای مقابله با آلودگی‌ هوا لازم است.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در راستای اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی، ۱۵زون این ورزشگاه بسته شده تا اقدامات عملیاتی در آنها انجام شود.
وزیر کشور بر انجام اقداماتی همچون جلوگیری از مصرف نفت کوره در نیروگاه‌ها،جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و نظارت بر توزیع سوخت بنزین،نفت و گاز استاندارد در جایگاه های سوخت تاکید کرد
مجید عشقی گفت: به دلیل پذیرش ۲ محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی‌سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به رانندگان هشدار داد که حتما از تجهیزاتی مانند قفل فرمان، قفل پدال و ... استفاده کنند. برای خودروی خود قفل زاپاس، قفل کاپوت و ... تهیه کرده و اگر خودروی خود را در حاشیه خیابان پارک کرده‌اند، هر چندساعت یکبار به خودروی خود مراجعه کرده و آن را کنترل کنند. لازم است که رانندگان پس از پارک خودرو از بالا بودن تمامی شیشه‌ها و بسته بودن درها مطمئن شوند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن بررسی موضوع تمدید مهلت مجوز تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل راه‌آهن چابهار به زاهدان، مقرر کردند اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم تاکید کردم که موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند؛ در این راستا اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و به آزمایشگاه ارسال شده است؛ باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر تمهیدات لازم را جهت اسکان اضطراری در مرزها پیش بینی کرده است، گفت: زائران سفر خود را کوتاه کنند.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
مجلس از توضیحات وزیر ورزش قانع نشد
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب «طوباس» واقع در کرانه باختری ۵ فلسطینی به شدت زخمی شدند.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ