در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد، از آن‌ها درخواست شد چند تن را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود؛ اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه با کمک، همراهی و پیش قدمی دولت ۲۱۰ گلوگاه و بستر فساد را شناسایی و برای دولت ارسال کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پلمب اماکن عمومی گفت: در ارتباط با اماکن عمومی و تجاری در قوانین مختلف به این موضوع توجه شده است و در قانون نظام صنفی و سایر قوانین مربوطه برای این موضوع پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و در شرایط کنونی هم براساس همین موازین اقدام شده است.
روزنامه جوان نوشت: قوه قضائیه در سخن خوب از مبارزه با فساد صحبت می‌کند و ما را هم به این مبارزه امیدوار کرده‌بود، اما برخورد عجیب و بازداشت معلمانی رنجور که دو دهه است پیگیر اجرای حکم‌شان هستند، پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، یک شاهد عملی دیگر برای رخنه کردن فساد در قوه قضائیه است.‌
نماینده‌ای که ادعای دادن خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس از سوی وزارت صمت را مطرح کرد، درباره این موضوع گفت: مجلس پرونده‌ام را به قوه قضاییه فرستاد.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
رئیس قوه قضاییه گفت:کسانی که عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌شوند باید وقت موسع داشته باشند و بواسطه گرفتاری‌ها و مشغله‌های دیگر از پیشبرد امور مربوط به این شورای عالی غفلت نورزند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: به دنبال این هستیم تا با قوه مقننه همکاری داشته باشیم و این موضوع نه در حد شعار بلکه به شکل واقعی، عملیاتی شود.
سخنگوی قوه قضاییه از برگزاری ۸۰ جلسه با سازمان ها و وزارتخانه های مختلف و ارائه ۳۷ پیشنهاد اصلاحی در رابطه با قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوا خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب یک موضوع فرهنگی و متعلق به خود ملت و پذیرفته شده از سوی آحاد جامعه در طول تاریخ بوده است. بحث حجاب برای الان نیست، بلکه دارای پیشنیه است.
ستایشی درباره توهین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این باره نص صریح در قوانین نداریم، اما با استنباط از مقررات، موضوع ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی برداشت می‌شود همچنین در پیشنهاد قانون مجازات اسلامی که در سال ۱۳۹۵ مطرح شد در ماده‌ای مستقل درباره توهین به پرچم پیشنهاد شد که مجازات آن ۶ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته شود.
دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم تاکید کردم که موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند؛ در این راستا اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و به آزمایشگاه ارسال شده است؛ باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
سخنگوی دستگاه قضا توضیحاتی درباره پرونده صلاحیت و تایید رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات داد.
سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده آقای تاجزاده به دادگاه تصمیم گرفته شد با رئیس قوه قضائیه مکاتبه و نگرانی‌های موجود در رابطه با این موضوع به ایشان منعکس شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل ساپکو، مدیرعامل شرکت تام و جمعی از مدیران ارشد صنعت خودرو کشور از دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت تام در حوزه برق و الکترونیک خودرو رونمایی شد.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر از افراد بانکی‌ در موضوع سرقت از صندوق امانات بانک ملی بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها در حال انجام است. موضوع رسیدگی به پرونده آن‌ها بحث سهل انگاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ