مجید عشقی گفت: به دلیل پذیرش ۲ محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی‌سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طرح‌های منتشر شده از سمند شاسی‌بلند یا وانت تارا را طرح‌های رندر از سوی علاقه‌مندان به طراحی خودرو دانست و تاکید کرد، برنامه‌ای در این زمینه ندارد.
گروه صنعتی ایران ‌خودرو موفق شد، آزمون تصادف جانبی و روبرو موسوم به CrashTest را برای محصول تارا در مرکز آزمون معتبر اروپایی با موفقیت پشت سر بگذارد.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود، ابلاغ کرد.
بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
هفته آینده پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا در بورس عرضه خواهد شد.
تشکری هاشمی با اشاره به اینکه تاکسی‌های پایتخت به سن فرسودگی رسیده‌اند، گفت: بیش از ۵۰ درصد از تاکسی‌های تهران فرسوده شده‌اند و باید جایگزینی برایشان پیش‌بینی شود یعنی ۳۵ هزار تاکسی باید جایگزین شوند.
بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته و شنبه آینده در حالی به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است که درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.
ایران‌خودرو به نمایندگی از صنعت خودرو به لحاظ تولید و عرضه فناوری‌های خودرو برقی پیشرو است و در صورت دریافت گواهینامه‌های صادراتی (Export Licenses) برای تارا برقی، قابلیت فروش این خودرو در خارج کشور وجود دارد بنابراین رفع موانع عرضه خودرو برقی، حرکتی رو به جلو برای صنعت خودرو بوده که حمایت ملی و فرادستگاهی را می‌طلبد.
برای نخستین بار در بورس کالا ایران عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک انجام شد. امروز عرضه‌ها در ۱۰ ردیف انجام شد که از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر طول کشید.
معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران‌خودرو، از ارسال دومین محموله صادراتی ایران خودرو شامل خودرو تارا اتوماتیک به کشور ارمنستان خبر داد.
امیدنامه پذیرش دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و تارا تولیدی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی بورس کالای ایران قرار گرفت.
در حالی روز یکشنبه اول آبان ماه، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و ۲۰۷ شرکت ایران خودرو در بورس کالای ایران خبر داد که ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرده که فعلاً ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.
در پی طرح سوالات مخاطبان درخصوص نحوه عرضه دو محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره اطلاعیه تکمیلی صادر کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودروهای تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران خودرو از امضای تفاهم‌نامه برای صادرات تارا و دنا پلاس در سال‌های آینده به ونزوئلا خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
با ورود مجدد محصولات ایران‌خودرو به بازار ارمنستان، دروازه ورود به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا باز شد.
آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
فاطمی‌امین، وزیر صمت در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» روسیه گفت: مسئولین وزارت صنعت روسیه در غرفه‌های مختلف ابراز تمایل کردند و خواستار قطعات تولید شده ایرانی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ