عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۵ برابری ترافیک پایتخت گفت: اقدامات جدی‌تر برای مقابله با آلودگی‌ هوا لازم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل راه آهن گفت: حوزه حمل و نقل ریلی برنامه ویژه ای در زمان اربعین دارد و نسبت به برنامه سفرهای تابستان افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه را خواهیم داشت.
معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تأسیس ایستگاه‌های هواشناسی جدید در کشور افزایش ۲ برابری داشته است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از افزایش پنج برابری صلح و سازش در پرونده‌های قصاص نفس این استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
اصفهان- استاد گروه خاک شناسی دانشگاه آزاداسلامی اصفهان گفت: نرخ فرونشست گردوغبار در حوضه آبریز تالاب بین المللی گاوخونی نسبت به سال ۱۳۹۷ پنج برابر شده است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۵ برابری ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ در پایتخت خبر داد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: گام‌های اساسی برای فعال‌سازی معادن، افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید رادیوداروها و نیز دستیابی به ظرفیت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای برداشته‌ایم.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: میزان تسهیلات پرداختی تجهیز ادوات کشاورزی و مکانیزاسیون در سال گذشته ۵ همت بود که این رقم برای امسال با افزایش دو برابری، ۱۰ همت تعیین شده است.
وزارت کشور انگلیس اعلام کرد که شمار مهاجرت های غیر قانونی به این کشور رو به افزایش است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات محصولات کشاورزی به کشور چین به ۳۵۰ میلیون دلار رسیده یعنی نسبت به ۴ سال قبل، پنج برابر افزایش یافته است.
وزیر جهاد کشاورزی دستاوردهای همکاری ایران و چین در بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور به کشور چین را تشریح کرد.
عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.
رئیس دانشگاه تهران گفت: با افزایش ۵ برابری میزان بودجه مربوط به بورسیه دانشجویان افغان، برای سال جاری ۲۰ میلیارد تومان برای تأمین منابع مالی این بورسیه اختصاص داده شده است.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه ایران در حوزه ذخایر مس دنیا رتبه پنجم را دارد، از افزایش ۵ برابری صادرات مس با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد دلاری تا ۵ سال آینده خبر داد.
دانشجویان دانشگاه‌های دولتی برای ادامه تحصیل و یا کار به خارج از کشور، باید مدرک تحصیلی خود را در وهله نخست ترخیص کنند. آن‌ها باید مدرکشان که در گِرو دانشگاه است را آزاد کرده و به اصطلاح «تعهد خدمت آموزش رایگان» خود را لغو کنند. تمامی افرادی که در دانشگاه‌های دولتیِ زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل کرده‌اند، مشمول این امر می‌شوند.
آن گونه که رسانه‌ها و کارشناسان می‌گویند تصمیم به اجرای این مصوبه می‌تواند دو علت داشته باشد؛ اول آنکه به منبع درآمدی جدیدی برای وزارت علوم تبدیل شود و ثانیا سدی باشد در برابر سیل مهاجرت دانش آموختگان دانشگاه‌های کشور!
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید آنتی بیوتیک گفت: آمادگی داریم داروی مورد نیاز وزارت بهداشت را در کمتر از ۳ روز تأمین و وارد کنیم.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: دامداری در حال نابودی است، نهاده‌های دامی ۵ تا ۶ برابر گران شده اند و این موضوع دامداران را گرفتار کرده است.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۵ برابری ترافیک پایتخت گفت: اقدامات جدی‌تر برای مقابله با آلودگی‌ هوا لازم است.
قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در عرض ۵ سال، ۱۰ برابر شد و از هر کیلوگرم ۱۳۰۰ تومان در سال ۹۷ به هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان (با احتساب یارانه کشت) در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ افزایش یافت.
رئیس پلیس گذرنامه با بیان اینکه برگه‌های گذر چاپ شده‌ای که دست زائران است دارای اعتبار هستند، گفت: در مقایسه با سال گذشته صدور گذرنامه ۵ برابر شده است.
رئیس پلیس گذرنامه با بیان اینکه برگه‌های گذر چاپ شده‌ای که دست زائران است دارای اعتبار هستند، گفت: در مقایسه با سال گذشته صدور گذرنامه ۵ برابر شده است.
بجنورد- وزیر جهاد کشاورزی توسعه ۵ برابری گلخانه‌های کشور را هدف دولت سیزدهم دانست و گفت: هدف اصلی کشت صیفی جات در گلخانه و آزادسازی زمین‌ها برای کشت گندم است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به افزایش ۵ برابری درآمد نفتی ایران در سال ۱۴۰۱، گفت: واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درآمد صادرات نفت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبلش به ۱۱ برابر رسید و سال ۱۴۰۱ این عدد به ۵ برابر خود نسبت به سال گذشته رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ