هواداران یوونتوس پس از پست های اخیر آنخل دی ماریا و لئاندرو پاردس ناامید و عصبانی شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
رفتار هری کین در مراسم اهدای جام به تاتنهام در سنگاپور جنجالی شده و به عنوان نشانه‌ای از ناراحتی او از باشگاه انگلیسی تفسیر شده است.
باشگاه آلکمار به دلیل رفتار خشونت آمیز طرفدارانش در بازی مقابل وستهام در لیگ اروپا با جریمه سنگینی مواجه شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روایت عجیبی از عیسی آل‌کثیر دارد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازی در پست دفاع میانی را در تمرینات تیم تجربه کرده است.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد هرگز بعد از تعویض شدن اعتراض نمی کند.
با وجود افزایش تعداد زائران، سعودی‌ها بخشی از فضای مطاف را محدود کرده و برای نزدیک شدن به کعبه نیز محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند؛ به طوری که ساعاتی قبل وقتی یک بانوی زائر قصد نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا را داشت، با برخورد مأموران سعودی مواجه شد و آن‌ها از نزدیک شدن این زائر به کعبه ممانعت کردند.
لیونل مسی از رفتار هواداران پاری‌سن‌ژرمن به ستوه آمد و پس از شکست به همراه بازیکنان برای دلجویی به سمتشان نرفت.
رفتار جنجالی سرمربی آتالانتا بعد از شکست 2-0 مقابل میلان، در ایتالیا پر سر و صدا شده و او را با موجی گسترده از انتقادها مواجه کرده است.
مدیر ورزشی بایرن مونیخ از مصاحبه جنجالی مانوئل نویر، دروازه‌بان و کاپیتان این تیم، انتقاد کرد و گفت از نویر انتظار رفتار دیگری داشته است.
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
لحظات پایانی دیدار تیم‌های نساجی و فجر در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی با یک اتفاق عجیب همراه شد.
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، امروز پاسخ گزارش جنجالی نشریه رکورد در مورد رونالدو را داد.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد. در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
نمی‌شود همه چیز را به شایعات سپرد. عدم مدیریت صحیح در رفتار با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سرآغازی بر به‌وجودآمدن شایعات جنجالی است که حالا بُعد جهانی به خود گرفته است. ماجرای این اخبار درست از رفتاری که با علی دایی در فرودگاه امام خمینی شد، کلید خورد
ما که کیسه ندوخته‌ایم اما این بی‌توجهی اذیت‌‌کننده است؛ طوری رفتار می‌کنند که انگار ما قرار است برای قضاوت مسابقات لیگ برتر برویم.
در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان پلیس طی اطلاعیه ای اعلام داشت؛ بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد./صداوسیما
امروز در فضای مجازی خبری درباره سیاست تبعیض‌آمیز «Booking.com» منتشر شد که بر اساس آن این شرکت پیشنهاد کار به بسیاری مهندسان ایرانی را پس گرفته است. برخی از این افراد در مراحل پایانی استخدام قرار داشتند که با این رفتار تبعیض‌آمیز روبه‌رو شدند. تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کشورهایی، چون کوبا و سوریه دلیل این رفتار عنوان شده است.
به نظر می رسد یوردی آلبا، مدافع باتجربه بارسلونا، از رفتار این باشگاه با خودش چندان راضی نیست.
جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، که شب گذشته با بی اعتنایی کریستیانو رونالدو روبرو شد، پاسخ او را داد.
قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
دقیقه‌ای قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ