ما که کیسه ندوخته‌ایم اما این بی‌توجهی اذیت‌‌کننده است؛ طوری رفتار می‌کنند که انگار ما قرار است برای قضاوت مسابقات لیگ برتر برویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران تیم لهستان را تیم فوق العاده ای خواند و گفت: ما از اول هم می دانستیم بازی سختی برابر این تیم داریم.
حسن یزدانی کاپیتان و ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران در حاشيه تمرينات تيم ملى، توانايى خود در دروازه بانى را هم به رخ حاضرین در تمرین كشيد.
جوردی آلبا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، بعد از قهرمانی در لیگ ملت های اروپا، یادی هم از کادر فنی قبلی این تیم کرد.
کاپیتان تیم ملی قرقیزستان بعد از 3 سال بار دیگر مقابل مهاجم مطرح ایران مغلوب شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
حاج‌صفی که در دیدار هفته گذشته برابر پاناتینایکوس هم در ترکیب تیمش عملکرد موفقی به ثبت رسانده بود و از نظر شرایط دفاعی آمار قابل توجهی داشت، این هفته در فاز هجومی عالی ظاهر شد و با رفت‌و‌برگشت‌های دائمی در این پست، سمت راست دفاع المپیاکوس را به محل جولان و موقعیت‌سازی‌های خود تبدیل کرده بود.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
میلاد عبادی پور با مصدومیت روبه رو شده و به نظر می‌رسد دلیل بازی نکردن او برای میلانو هم همین است.
احسان حاج صفی مدافع و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با عملکردی که در باشگاه آاک یونان داشته است، معادلات سرمربی و مدیران این باشگاه را بر هم زده است.
تیم فوتسال پالما در هفته هفدهم لیگ اسپانیا شکست سنگینی را برابر تیم اینترمووی‌استار متحمل شد و حتی گلزنی بازیکن ایرانی هم چاره‌ساز نشد.
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی کار سختی در دور اصلی خواهد داشت و نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان ما حتی مقابل لهستان هم برای کسب امتیاز به میدان بروند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، نسبت به نقدهای اخیر مصطفی هاشمی از عملکرد تیم ملی و وی، واکنش بسیار تندی نشان داد و علیه هاشمی حرف زد.
کاپیتان استقلال این روزها شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کند؛ او امیدوار است تیمش قهرمان سوپرجام شود و همراه تیم ملی به جام جهانی برود.
بعداز مصدومیت اللهیار صبادمنش در انگلیس و سپس آسیب عجیب سردار آزمون هنگام گرم کردن در لیگ قهرمانان اروپا، شوک دیگری به تیم ملی فوتبال وارد شد.
کاپیتان تیم ملی ایران در نخستین بازی فصل لیگ قهرمانان فوتسال درخشان ظاهر شد.
محمدرضا اخباری برای دومین اردوی پیاپی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد.
انصاری فرد خیلی دوست داشت به کشوری برود که هم دسترسی مستقیم به یونان داشته باشد و هم در سطح نسبی خوبی باشد و در اروپا بازی کند.
درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد
یورگن لوکادیا بسیار شوخ است و به تازگی هم در جمع دو، سه نفری به شوخی گفته است که علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی را به پرسپولیس می‌آورد!
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ برق ۲ مرد جوان را خشک کرد/ کشف ۱۱ هزار بسته ماکارانی احتکارشده در شهرری/ درگیری مرگبار به خاطر گربه‌های دختر همسایه/ ماجرای دزد خون ریز!/ ۵۰۰ میلیون تومان برای نجات مرد نانوا از قصاص/ راز کارگران بیهوش در کارواش ها!/ شلیک به ۴ پلیس بعد از قتل ۵ نگهبان
پرسپولیس هم خواهان این هافبک جوان بود اما نتوانست با وی به توافق برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ